Rolul comunicarii de marketing online prin intermediul retelelor sociale in modelarea comportamentului consumatorului

20,00 lei 18,00 lei

Stoc epuizat

Rezervă Categorii: , Cod: 9178Autor: Perju-Mitran AlexandraData apariție: 01-07-2015 Cuprins Răsfoiește

Descriere

Lucrarea elaborata trateaza o problema foarte importanta in ceea ce privește comunicarea in marketing, absenta in literatura domeniului, prin furnizarea de cunoștințe teoretice, metodologice și prin sugestii aplicative in contextul comunicarii prin intermediul rețelelor sociale online și al fundamentarii opțiunilor strategice comunicaționale in acest mediu.
Prin demersul științific, se realizeaza orientarea asupra studiului rețelelor sociale online dintr-o perspectiva de marketing, fie ca aceasta vizeaza comunicarea directa cu consumatorul, fie ca vizeaza influențarea utilizatorului in a transmite un mesaj legat de marca. Prin continutul lucrarii, sunt conturate si evidentiate cele mai relevante aspecte ale comunicarii prin intermediul rețelelor sociale online, fiind oferita o imagine de sinteza asupra dinamicii domeniului studiat.
Prezenta teza de doctorat valorifica un numar important de studii, articole, și cercetari, incercand sa construiasca, intr-un discurs articulat si clar, edificiul teoretic pe care se intemeiaza cercetarile efectuate.

Tema lucrarii de doctorat “Importanța comunicarii prin intermediul rețelelor sociale online in modelarea comportamentului consumatorului” a fost aleasa drept demers in scopul de a extinde baza teoretica referitoare la rețeaua sociala online ca și canal de comunicare și de a scoate in evidența rolul comunicarii de marketing in influențarea comportamentului consumatorului, in contextul schimbarilor generate in mediul online in ultima perioada. Deși media sociale sunt rareori canale de vanzari directe, sunt foarte utile in ceea ce privește conferirea de vizibilitate companiei și produselor sale. Prin utilizarea platformelor de media sociale, companiile au posibilitatea de a informa grupuri ținta noi și relativ mari cu o mai mare rapiditate decat prin intermediul canalelor de marketing tradiționale. In plus, nivelul de interactivitate permis este mult mai mare.

In ciuda interesului in creștere privind beneficiile evidente ale utilizarii de media sociale, exista in prezent dovezi puține ale manierei in care publicul ținta primește mesajele de marketing prin intermediul acestui canal, cum examineaza abordarea personala și interactiva și influența acestor mesaje asupra deciziei de achiziție. Autoarea și-a concentrat atenția și asupra acestor aspecte.

Informații suplimentare

Titlu

Rolul comunicarii de marketing online prin intermediul retelelor sociale in modelarea comportamentului consumatorului

Preț

20,00

ISBN

978-606-26-0267-3

Format

Academic

Pagini

246

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Rolul comunicarii de marketing online prin intermediul retelelor sociale in modelarea comportamentului consumatorului”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON