Cariere
Secretar general de redacție
(Pro Universitaria)
Suntem în căutarea unui Secretar general de redacție dedicat și organizat, care să se alăture echipei noastre dinamice din cadrul editurii PRO UNIVERSITARIA. Candidatul ideal trebuie să aibă experiență în gestionarea activităților administrative și editoriale, să posede abilități excelente de comunicare și să fie capabil să coordoneze eficient diverse proiecte redacționale.
Candidatul ideal:
✔️ Experiență anterioară într-un rol similar în cadrul unei edituri (redacție);
✔️ Cunoașterea foarte bună a limbii române și cunoștințe solide de gramatică;
✔️ Cunoașterea foarte bună a formatelor de cărți și a altor detalii tehnice privind producția de carte;
✔️ Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului;
✔️ Abilități de comunicare excepționale, atât scrise, cât și verbale;
✔️ Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a respecta termenele limită;
✔️ Atenție la detalii și abilitatea de a menține standarde înalte de calitate;
✔️ Spirit de echipă și abilități interpersonale bine dezvoltate;
✔️ Flexibilitate și capacitate de adaptare la un mediu de lucru dinamic;
✔️ Cunoștințe solide de operare PC (MS Office, Teams, programe de tip ERP, Outlook etc.).
Responsabilități:
✔️ Verifică manuscrisele ajunse în editură, păstrează legătura cu autorul și cu departamentele implicate pentru cărțile alocate;
✔️Redactează cărțile în curs de publicare conform standardelor editurii.
✔️ Verifică pdf-ul final și coperta înainte de tipar; verifică și validează comenzile de tipar;
✔️ Redactează/transmite ofertele personalizate către diverse instituții;
✔️ Pregătește tabelul cu drepturile de autor în vederea efectuării plăților;
✔️ Verifică newsletterele realizate, materialele urcate pe site-urile proprii, materialele din social media; face propuneri pe conținut (la nevoie);
✔️ Verifică rapoartele colaboratorilor, calculează sumele datorate în funcție de lucrare și le transmite spre plată;
✔️ Transmite către departamentul de facturare datele necesare în vederea întocmirii facturilor către autor, trimite facturile către autori și ține evidența plăților;
✔️ Gestionează documentele și arhivele redacției;
✔️Participă la târgurile de profil și susține prezentările din cadrul lansărilor de carte.
Oferim:
✅ Contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată; pachet salarial format din salariu fix (negociabil în funcție de experiență), tichete de masă, prime cu diferite ocazii; laptop, telefon de serviciu; acces la diverse resurse interne, discounturi la achiziția de cărți;
✅ Mediu de lucru colaborativ și suportiv, traininguri pe procedurile și standardele interne, ședințe cu echipa; petreceri periodice la birou cu toti colegii;
✅ Post disponibil pentru București; lucru de la birou în primele 3 luni, ulterior se va lucra în sistem hibrid. Biroul se află în incinta Apaca, în apropierea mall-ului Afi Cotroceni.
Vă rugăm să transmiteți C.V.-ul actualizat la adresa de e-mail recrutare@universuljuridic.ro menționând postul pentru care aplicați (Secretar general de redacție – PRO Universitaria).
*Pași pentru selecție: Screening C.V.-uri; Interviu la sediul editurii (doar candidații selectați); testare candidați la sediu și oferire feedback pe loc.
Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem și să discutăm despre cum puteți contribui în cadrul echipei noastre!
Tehnoredactor
(Pro Universitaria)
Candidatul ideal:
✔️ Experiență în machetare/paginare carte în word; experiență de cel puțin 2 ani în domeniul editorial;
✔️ Experiență în redactare și corectură (reprezintă un avantaj);
✔️ Cunoașterea foarte bună a formatelor de cărți și a altor detalii tehnice privind producția de carte;
✔️ Cunoașterea foarte bună a limbii române și cunoștințe solide de gramatică;
✔️ Persoană cu capacitate de înțelegere a fluxului de activități într-o editură;
✔️ Rigurozitate în respectarea termenelor limită și a sarcinilor, abilități foarte bune de organizare și planificare, atenție la detalii;
✔️ Capacitatea de a-și stabili priorități și de a-și organiza munca într-un mod eficient;
✔️ Abilități de lucru în echipă;
✔️ Cunoașterea unei limbi străine, preferabil limba engleză (nivel mediu);
✔️ Experiență de lucru în programele MS Office (cunoștințe solide).
Descrierea jobului:
✅ Machetează, redactează și corectează cărți din domenii variate (ilustrate, neilustrate);
✅ Introduce corectura și paragrafele modificate;
✅ Verifică PDF-ul pentru tipar;
✅ Arhivează lucrările realizate;
✅ Efectuează alte activități editoriale.
Oferim:
✅ Contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată; pachet salarial format din salariu fix, tichete de masă, prime cu diferite ocazii;
✅ Training-uri specializate pe procedurile și standardele interne, ședințe cu toată echipa;
✅ Post disponibil remote.
Vă rugăm să transmiteți C.V.-ul actualizat la adresa de e-mail recrutare@universuljuridic.ro menționând postul pentru care aplicați (Tehnoredactor PRO).
*Pași pentru selecție: Screening C.V.-uri; Testare pe e-mail; Feedback; Interviu online (doar candidații selectați).
Editura Universul Juridic recrutează
Redactor carte (editură cu profil juridic)
Redacția noastră se extinde!
Căutăm colegi cu experiență în domeniul editorial (redactare/tehnoredactare) de minimum 3 ani, precum și cu experiență în domeniul publicațiilor/titlurilor juridice.
📖 Candidatul ideal:
Constituie un avantaj:
• Experiența în domeniul editorial (redactare/tehnoredactare) de minimum 3 ani; experiența în domeniul publicațiilor și/sau titlurilor juridice;
• Cunoștințele privind terminologia juridică;
• Cunoașterea foarte bună a limbii române și a normelor de gramatică și ortografie în vigoare;
• O bună cunoaștere a programelor de tehnoredactare, cunoștințe foarte bune de operare PC;
• Abilitățile de comunicare, să fii un bun organizator, să fii meticulos, atent și riguros.
📖 Descrierea jobului:
• Prelucrează, din punct de vedere al formei și al conținutului, manuscrisele cărților ce urmează a fi publicate – corectura de text, verificarea și eliminarea greșelilor de exprimare și de punctuație, verificarea notelor de subsol, verificarea corectitudinii noțiunilor și termenilor utilizați;
• Alocă ISBN, trimite formularul pentru descrierea CIP către Biblioteca Națională;
• Prelucrează și exportă informații de tip imagine și text din fișiere lucrate în alte medii;
• Procesează, verifică, adaptează și pregătește fișierele din punct de vedere tehnic;
• Urmărește finalizarea proiectelor editoriale până în momentul apariției cărților;
• Colaborează cu echipa redacțională în vederea finalizării sarcinilor atribuite.
📖 Ce oferim:
• Atmosferă de lucru plăcută;
• Posibilitatea de a lucra în regim remote;
• Contract de muncă pe perioadă nedeterminată, salariu fix negociat în funcție de experiență, bonuri de masă, prime cu diferite ocazii, training specializat și întâlniri online cu echipa, evaluări periodice de performanță, evoluție profesională în cadrul editurii și trepte de salarizare în funcție de performanțe, acces la resurse de documentare juridică, acces la evenimentele și produsele Universul Juridic, reduceri la achiziția cărților editate de Universul Juridic.
📖 Tipul jobului: Full-time (08:30-17:30, pauză de masă de o oră), post disponibil la nivel național.
✒️ Proces de selecție:
Etapa 1: analizarea CV-urilor depuse, selectarea candidaților.
Etapa 2: contactarea prin e-mail în vederea susținerii unui test (corectarea unui text conform standardelor editurii).
Etapa 3: verificarea testului (admis sau respins), contactarea candidaților admiși.
Etapa 4: interviu online.
Etapa 5: feedback candidați respinși (care au susținut testul pe e-mail și care au fost respinși în urma testului).
Dacă ești interesat de acest job, trimite-ne CV-ul tău la adresa recrutare@universuljuridic.ro, însoțit de o scrisoare de intenție în care să ne spui câte ceva despre tine.
Consultant vânzări prin telefon (departament Telesales – editură cu profil juridic)
Ești un comunicator înnăscut, cu un talent deosebit în a construi relații prin telefon? Te motivează ideea de a contribui la identificarea nevoilor clienților pentru a le oferi soluții personalizate și îți dorești o carieră în vânzări? Atunci ești candidatul potrivit pentru acest rol.
Candidatul ideal:
✅ Are abilități excelente de comunicare și persuasiune
✅ Are experiență în utilizarea unei aplicații/soluții de tip CRM (Customer Relationship Management); reprezintă un avantaj Softul Mediatel
✅ Are cunoștințe solide de Office 365 (Excel, Word, Outlook, Teams)
✅ Este spontan și are capacitatea de a gestiona optim situațiile imprevizibile
✅ Este orientat către rezultate și motivat să atingă țintele de vânzări
✅ Are o atitudine pozitivă și proactivă, fiind capabil să lucreze într-un mediu dinamic
✅ Reprezintă un avantaj experiența în vânzări sau marketing
Responsabilitățile tale principale vor include:
➡️ Inițierea și gestionarea apelurilor de vânzări pentru a atinge obiectivele lunare stabilite
➡️ Promovarea și vânzarea produselor și serviciilor noastre într-o manieră convingătoare și prietenoasă
➡️ Înregistrarea cu exactitate a detaliilor vânzărilor și a interacțiunilor cu clienții în sistemul de gestiune a relațiilor cu clienții (Mediatel)
➡️ Suportul, gestionarea și consilierea clienților
➡️ Menținerea relațiilor de lungă durată cu clienții prin suport constant și profesional
➡️ Transmiterea de oferte pe e-mail, actualizarea informațiilor în baza de date, abonarea și reabonarea pentru servicii, acordare acces produse și servicii
➡️ Generarea de rapoarte detaliate, specifice
Ce oferim:
🔹Training-uri cu echipa, suport continuu pentru dezvoltarea abilităților de vânzare, ședințe de lucru/follow-up
🔹Posibilitatea de a evolua profesional, în cadrul unui Grup editorial de prestigiu, aflat în proces de permanentă dezvoltare și extindere
🔹Un mediu de lucru motivant, alături de o echipă energică și dedicată, întâlniri trimestriale la birou cu toți colegii
🔹Lucru remote, program luni-vineri 08.30-17.30 cu pauză de masă de 1 oră
🔹Contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată; pachet salarial format din salariu fix, bonusuri lunare în funcție de rezultate (grilă de bonusare cu target lunar), tichete de masă, prime cu diferite ocazii; echipament de lucru (laptop/pc, cască, telefon)
Dacă ești gata să îți pui în valoare abilitățile de comunicare și să contribui la succesul nostru, așteptăm CV-ul tău la adresa recrutare@universuljuridic.ro menționând postul pentru care aplici sau contactează-ne la 0728.020.838.
Sales Executive
(Universul Juridic)
At Universul Juridic we are always looking to build relationships based on trust and integrity. If you are results-oriented, communicative and passionate about development, we invite you to apply for this role.
🟢 You have previous sales experience; this is not mandatory but could be an advantage;
🟢 You have good negotiation skills and master sales techniques;
🟢 You have a strong desire to work in the business events industry and specially to pursue a career in sales;
🟢 You are able to prioritize and manage your time effectively and are a confident, motivated and ambitious multi-tasker;
🟢 You have good communication skills in Romanian and English as well as working with MS Office, Outlook, Teams;
🟢 You have the ability to communicate effectively via phone, email, social media – LinkedIn at all levels of the organization (operational staff, managers, business owners).
Job Description
Filling the Sales Executive position, you will be responsible for:
✅ Contacting potential clients in order to attract them as partners for events organized by Universul Juridic, as well as to sell special projects;
✅ Analysing the market and monitoring it in order to be up to date with what is happening in the business events market;
✅ Implement and develop business strategy;
✅ Implementation and development of business strategy;
✅ Building and maintaining long-term relationships with all the customers in the portfolio you will create;
✅ Understanding customer needs and proposing specific promotion options.
What we offer you in return:
✅ Motivating working environment, ideal for professional and personal development;
✅ Working in a positive atmosphere with a motivated and performance driven team;
✅ Fixed remuneration and performance-related bonus;
✅ Possibility to work in a hybrid system.
To apply, please send your resume to recrutare@universuljuridic.ro. Please mention „Application – Sales Executive” in the subject line.
Consultant vânzări
(Universul Juridic)
La Universul Juridic căutăm mereu să construim relații bazate pe încredere și integritate. Dacă ești o persoană orientată către rezultate, comunicativă și pasionată de dezvoltare, te invităm să aplici pentru acest rol.
Dacă te regăsești în descrierea de mai jos, atunci ești candidatul ideal pentru noi:
✅ Ești o persoană activă și interesată să construiești relații față în față
✅ Ești interesat de dezvoltarea personală în vânzări
✅ Ai abilități de negociere și îți face plăcere procesul de vânzare
✅ Ești atras de industria de evenimente de business
✅ Ești capabil să-ți prioritizezi task-urile și să-ți gestionezi timpul în mod eficient
✅ Ești motivat și ambițios
✅ Ai abilități bune de comunicare
✅ Ai cunoștințe de lucru cu MS Office.
Nu este obligatoriu dar sunt binevenite:
✅ experiență anterioară în vânzări
✅ experiență anterioară în publicitate și media
✅ limba engleză
✅ cunoștințe utilizare Teams
Descrierea jobului
✅ Contactarea potențialilor clienți pentru atragerea acestora ca parteneri la evenimentele și vânzarea de proiecte speciale
✅ Analizarea pieței și monitorizarea acesteia pentru a fi la curent cu tot ceea ce se întâmplă în piața evenimentelor de business
✅ Implementarea și dezvoltarea strategiei de business
✅ Crearea și menținerea unor relații de lungă durată cu toți clienții din portofoliul pe care ți-l vei crea
✅ Înțelegerea nevoilor clienților și propunerea de variante de promovare specifice
Ce îți oferim în schimb:
✅ Mediu de lucru motivant, ideal pentru dezvoltarea profesională și personală
✅ Muncă într-o atmosferă pozitivă, alături de o echipă antrenată și îndreptată către obținerea performanței
✅ Remunerație fixă și bonus corelat cu performanța
✅ Posibilitatea de a lucra în sistem hibrid
Pentru a aplica, te rugăm să trimiți C.V.-ul la adresa de e-mail recrutare@universuljuridic.ro. Te rugăm să menționezi în subiectul e-mailului „Aplicare – Consultant vânzări”.
Redactor de carte juridică
(Editura Universul Juridic)
Suntem în căutarea viitorilor colegi care să aducă entuziasm, energie, profesionalism și voie bună în conturarea poveștii noastre.
Dacă ai tendința de a-ți corecta mereu prietenii, îți place să citești și observi cu ușurință greșelile din cărți, ești pasionat de domeniul juridic și îți place să fii conectat, ai toate calitățile necesare pentru a face parte din echipa noastră!
Cerințe:
- Să fi absolvit facultatea de drept;
- Să ai cunoștințe temeinice de gramatică a limbii române;
- Să ai cunoștințe de utilizare a pachetului Office;
- Să ai simț estetic, creativ și o mare atenție la detalii;
- Să fii o fire deschisă, dornică de a învăța lucruri noi și să îți placă lucrul în echipă;
- Să deții abilități de comunicare și organizare;
- Să ai abilități de planificare și prioritizare a proiectelor în lucru;
- Să fii pasionat de domeniul juridic, interesat de cercetare juridică, să faci conexiuni și să ai capacitate de înțelegere, analiză și prelucrare a textelor juridice (legislație, doctrină și jurisprudență);
- Experiența în domeniu este întotdeauna binevenită, însă, dacă îți dorești acest job, ești optimist și responsabil, te vom învăța cu drag tot ceea ce ar trebui să știi.
Descrierea jobului
Ce presupune acest job:
- Să redactezi cărți, articole de revistă și alte materiale care urmează а fi publicate;
- Să ai un rol activ în toate aspectele privitoare la cărțile de care răspunzi, atât în relația cu colaboratorii, cât și în relația cu celelalte departamente (design, tehnoredactori, marketing, online, distribuție etc.);
- Să propui spre publicare articole pe teme juridice de interes.
Ce oferim:
- Atmosferă de lucru plăcută, alături de o echipă tânără, entuziastă;
- Posibilitatea de a lucra în regim remote;
- Oportunitatea de a-ți dezvolta o carieră în mediul juridic;
- Oportunitatea de a crește într-un mediu în plină dezvoltare și de a intra în contact cu oameni creativi.
Tipul jobului: Full-time (08:30-17:30, pauză de masă de o oră), post disponibil la nivel național.
* Ne rezervăm dreptul de a răspunde doar candidaților selectați.
Etapa 1: analizarea CV-urilor depuse, selectarea candidaților. Etapa 2: contactarea prin e-mail în vederea susținerii unui test (corectarea unui text conform standardelor editurii). Etapa 3: verificarea testului (admis sau respins), contactarea candidaților admiși; oferirea unui feedback candidaților respinși. Etapa 4: interviu la sediul editurii (doar pentru candidații care sunt contactați telefonic) cu managerul HR și redactorul-șef.