Promovarea turistica a Romaniei in filmul documentar si rolul acestuia in consolidarea brandului de tara

40,00 lei 36,00 lei

Disponibil pentru precomandă

Precomandă Categorii: , Cod: 852722Autor: Monica Ilie-PricaData apariție: 30-04-2021 Cuprins Răsfoiește

Descriere

Cartea „Promovarea turistica a Romaniei in filmul documentar și rolul acestuia in consolidarea brandului de țara” este dedicata tuturor celor care sunt pasionați de domeniul audiovizualului, dar și celor interesați de brandingul de țara. Pe parcursul celor șapte capitole, lucrarea prezinta cele mai importante studii de specialitate, pornind de la explicarea conceptelor de baza de „brand” și „branding” și terminand cu o sinteza a campaniilor de branding din Romania, filmul documentar fiind discutat separat, ca instrument de promovare a imaginii țarii noastre in intreaga lume. Studiul de caz se axeaza pe analiza de conținut a seriei de documentare „Wild Carpathia”, ce ilustreaza, in principal, aspecte ale turismului practicat in Munții Carpați. Acest volum cuprinde varianta actualizata a tezei de doctorat a autoarei Monica Ilie-Prica, fiind un bun exemplu de cercetare academica, cu o documentare riguroasa și cu o interpretare originala a problematicii brandului de țara.

Informații suplimentare

Titlu

Promovarea turistica a Romaniei in filmul documentar si rolul acestuia in consolidarea brandului de tara

Preț

40,00

ISBN

978-606-26-1109-5

Format

Academic

Pagini

253

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Promovarea turistica a Romaniei in filmul documentar si rolul acestuia in consolidarea brandului de tara”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON