Modele statistice de analiza a pietei de media din Romania

42,00 lei 37,80 lei

Disponibil pentru precomandă

Precomandă Categorii: , Cod: 12112021Autor: Cristina BurlăcioiuData apariție: 31-12-2021 Cuprins Răsfoiește

Descriere

În contextul în care publicitatea se dezvoltă tot mai mult, puternic influențată de digitalizare și schimbările tehnologice, iar bugetele rămân sub presiune pe o piață din ce în ce mai concurențială, este de dorit din ce în ce mai mult să se cunoască efectul fiecărui leu investit în media asupra indicatorilor mărcii. În acest sens, lucrarea oferă, printr-o serie de modele statistice, o analiză a întregii piețe de media din România într-o abordare complexă şi inovativă a problematicii.

Cercetarea a urmărit analizarea cantitativă a pieței de media din România, dar și a altor țări europene pentru a determina contextul poziționării actuale și a perspectivelor României ca urmare a exemplului celorlalte economii mai dezvoltate.

La nivel de marcă, prin multitudinea de modele statistice aplicate (corelații, regresii, ACP, clustere) s-a determinat efectul pe care îl are media (prin bugetul investit, tipul de media ales, mixul folosit) asupra indicatorilor de marcă (notorietate și utilizare).

Informații suplimentare

Titlu

Modele statistice de analiza a pietei de media din Romania

Preț

42,00

ISBN

978-606-26-1466-9

Format

Academic

Pagini

232

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Modele statistice de analiza a pietei de media din Romania”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON