Case pariuri bucuresti

  1. Păcănele Mobil Bonus Fara Depunere Cazinou: Ei simboluri care stabilesc cea mai mare valoare sunt un vultur și 3 măști de animale stilizate.
  2. Jocuri Gratuite De Ruletă Populară La Cazinouri Online De Încredere - Guts este exemplul perfect al unui iPad (și iPhone) cazinou la cele mai bune.
  3. Română Ruletă Populară Nouă În Cazinouri: Ei au Jocuri cu jackpot progresiv, plus cele mai populare jocuri Slot BetSoft.

Pariuri online autorizate

Joacă Sloturile De Cazinou Online În 2023 La Aparate
O altă veste fantastic este că limita de timp poate fi destul de convenabil pentru tine, dar întotdeauna să acorde o atenție la ea, unele bonusuri cashback dura ore sau o zi și, uneori, pentru zile.
Joaca Online La Păcănele În 2023 La Cazinourile Online Din România
Flag this Down - un bonus premiu instant care se învârte în jurul călătoriilor efectuate de taxi.
Lightning Box au dezvoltat aproximativ 50 de jocuri.

Joc cele mai bune păcănele mobil gratis 2023

Cele Mai Bune Păcănele Online Cu Bonusuri Fără Depunere În România 2023
Dar, este, de asemenea, de remarcat faptul că Hard Rock și Ocean cazinouri se bucură de prosperitate reciprocă în locații marcate de eșecuri din trecut.
Română Slot Spins Gratuite
Toate în toate aspectele interesante, care fac, de asemenea, o privire exactă asupra portofoliului atât de interesant.
Jocuri De Ruletă În Cazinouri Online Cu Posibilitatea De A Câștiga

Marketing international

39,00 lei

Stoc epuizat

Rezervă Categorii: , Cod: 12637Autor: Gherasim Adrian, Gherasim DanielData apariție: 30-08-2020 Cuprins Răsfoiește

Descriere

Dupa ani de preocupari in sfera marketingului, am ajuns la concluzia ca marketingul, ca domeniu stiintific si set de activitati puse in slujba celui care le finanteaza, se bazeaza pe aceleasi legitati, principii, metode si instrumente, indiferent de piata spre care este orientat – piata (in sensul cel mai larg) fiind nucleul in jurul caruia graviteaza ansamblul preocuparile sale. Toate acestea dau continut asa-numitului „Marketing general” – caruia nu-i excede absolut nimic din ceea ce literatura scrisa pana acum considera ca ar face parte din niste „sub-marketinguri” (de genul: industrial, agricol, turistic, politic, religios s.a.m.d., dar si intern sau international). Daca se analizeaza, de pilda, planurile de invatamant ale domeniului de studiu „Marketing”, de la noi din tara dar si de aiurea, vom constata usor ca ele cuprind tot felul de discipline cu astfel de denumiri. Avand statut de cursuri universitare, studentii acestei specializari sunt obligati sa le studieze, pentru a da dovada (la examene) ca le stapanesc indeajuns. Tocmai aici este avantajul de care ei se pot bucura: odata insusit cursul de „Bazele marketingului” (sau de „Marketing general”, cum mai este denumit), ei vor putea lua oricand nota (buna) de promovare (doar cu un mic efort de adaptare) la oricare din aceste discipline. Chiar si un student mediocru poate sa-si dea seama ca Marketingul turistic, cel industrial etc. (dar si cel international) sunt doar simple adaptari ale Marketingului general la specificul ramurilor si domeniilor de activitate sau la specificul national, etnic, cultural etc.

Informații suplimentare

Titlu

Marketing international

Preț

39,00

ISBN

978-606-26-1222-1

Format

Academic

Pagini

262

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Marketing international”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON