Marketingul inovatiilor in retail

39,00 lei

Categorii: , Cod: 13423Autor: Săniuță AdinaData apariție: 11-08-2021 Cuprins Răsfoiește

Descriere

Lucrarea ,,Marketingul Inovațiilor in Retail” evidențiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular.

Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovației in contextul general de dezvoltare a domeniului și mai ales a societații bazate pe cunoaștere, autoarea evidențiaza locul inovației in cadrul evoluției marketingului contemporan. Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat și de detaliat, evidențiindu-se diferite tipuri de inovare, rolurile personalului din organizații care se confrunta cu diferite aspecte, procese și probleme legate de inovație (activatori, cautatori, creatori, dezvoltatori, executori, moderatori), cat și tipurile de inovații la care recurg companiile: inovația de produs, de proces, de marketing, specifica organizației, de susținere, disruptiva, sistemica.

Informații suplimentare

Titlu

Marketingul inovatiilor in retail

Preț

39,00

ISBN

978-606-26-1323-5

Format

Academic

Pagini

219

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Marketingul inovatiilor in retail”
LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON