Marketingul inovatiilor in retail

39,00 lei 35,10 lei

Categorii: , Cod: 13423Autor: Săniuță AdinaData apariție: 11-08-2021 Cuprins Răsfoiește

Descriere

Lucrarea ,,Marketingul Inovațiilor în Retail” evidențiază o structură logică, fiind dezvoltată în mod cuprinzător de la general spre particular.

Concentrându-se asupra abordării marketingului inovației în contextul general de dezvoltare a domeniului și mai ales a societății bazate pe cunoaștere, autoarea evidențiază locul inovației în cadrul evoluției marketingului contemporan. Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat și de detaliat, evidențiindu-se diferite tipuri de inovare, rolurile personalului din organizații care se confruntă cu diferite aspecte, procese și probleme legate de inovație (activatori, căutători, creatori, dezvoltatori, executori, moderatori), cât și tipurile de inovații la care recurg companiile: inovația de produs, de proces, de marketing, specifică organizației, de susținere, disruptivă, sistemică.

Informații suplimentare

Titlu

Marketingul inovatiilor in retail

Preț

39,00

ISBN

978-606-26-1323-5

Format

Academic

Pagini

219

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Marketingul inovatiilor in retail”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON