Păcănele mobil bonus fara depunere

  1. Ultimele Jocuri De Noroc Blackjack Pentru Bani: Și nimeni nu și-a amintit deja despre ce era vorba la început.
  2. Cele Mai Bune Cazinou Slot Fără Depozitri 2023 - Înainte de sfârșitul anului 2023, Wind Creek, PlayLive.
  3. Cazinou Slot Câștigător Jocuri De Noroc 2023: Sau poate dacă ești foarte superstițios.

Jocuri aparate capsuni gratis

Jocuri De Poker Gratis Texas
În comparație cu alte site-uri de bingo, aceste cerințe de pariere sunt probabil puțin peste medie, dar nu sunt în afara domeniului a ceea ce este rezonabil.
Cele Mai Bune Ruletă Populară Online Gratuite
Suntem o organizație comercială deținută și operată independent.
De aceea este mai bine să începeți cu pariuri mici atunci când vă alăturați unui cazinou online.

Loterie carrefour

Jocuri De Cazinou Aparate
Joacă sloturi, video poker, jocuri de masă și lansări de specialitate pentru a câștiga mile de aprindere.
Jocuri Populare De Cazinou Online Cu Bani Reali 2023
Acest lucru a continuat cu jocurile de noroc legalizate - veniturile fiscale totale din majoritatea statelor fiind împărțite între serviciile de stat și organizațiile de caritate care ajută jucătorii cu probleme.
Jocuri Cazinou Gratuite Română Slot

Informatica si marketing

42,00 lei

Stoc epuizat

Rezervă Categorii: , Cod: 6929Autor: Baron Constantin, Costinela Luminița Defta, Ianoș-Schiller Elena, Ionescu Claudia, Isăilă Narcisa, Șerb AurelData apariție: 01-06-2012 Cuprins Răsfoiește

Descriere

Activitatea economico-financiara care se desfasoara in orice firma,
companie, organizatie sau intreprindere se bazeaza pe adoptarea de decizii
de natura tehnica, tehnologica, organizatorica, economica, financiara, de
personal etc. Astfel, fiecare decizie in parte parcurge un proces decizional
complex, in care materia prima cea mai consumata este informatia despre
mediul intern si cel extern al firmei. Complexitatea atat a proceselor de
adoptare a deciziilor, cat si a mediului in care se desfasoara aceste procese
a crescut simtitor in ultimele decenii. Exista cateva cauze majore care au
determinat o astfel de crestere a acestei complexitati, printre care: numarul
mare de solutii de decizie posibile, dificultatea prezicerii consecintelor pe
termen lung datorita cresterii gradului de incertitudine, efectele erorilor in
luarea deciziilor putand fi dezastruoase datorita complexitatii operatiilor si
reactiei in lant pe care o eroare poate sa o cauzeze in diverse sectoare ale
unor nivele micro si macroeconomice. Una din caracteristicile oricarui tip
de sistem socio-economic, in cadrul caruia se inscrie orice companie, o
constituie finalitatea, adica tendinta de a evolua in vederea realizarii
anumitor obiective. Admitand universalitatea legii entropiei, potrivit careia
in natura ordinea tinde sa se transforme in dezordine, se poate deduce ca
starea entropica este caracteristica si sistemelor socio-economice. In astfel
de conditii, toate societatile comerciale, existente ca sisteme, trebuie sa se
adapteze permanent influentei unor factori perturbatori – exogeni sau
endogeni – care se opun sau franeaza realizarea obiectivelor prestabilite.

Aceasta adaptare sau autoreglare a functionarii firmei se realizeaza prin
efectuarea unor activitati manageriale care reprezinta inlantuirea unor
decizii interdependente.

Cartea intitulata Informatica si Marketing este structurata astfel
incat, colectivul de autori a urmarit cu consecventa tratarea problematicii
abordate intr-o succesiune logica, pornind de la prezentarea conceptelor si
instrumentelor tehnologiilor informatiei si comunicatiei (IT&C) folosite in
activitatea de marketing, a componentelor hardware si software existente in
arhitectura sistemelor de calcul si retelelor de calculatoare si a resurselor
si serviciilor mediului Internet – ca parte reprezentand instrumentele si
conceptele teoretice folosite in activitatea de marketing, dar si in diverse
domenii si terminand cu prezentarea integrarii aplicatiilor informatice in
medii de dezvoltare – ca parte reprezentand software-ul de aplicatii folosit
pentru procesarea textelor si documentelor, realizarea prezentarilor multimedia
si pentru tratarea si procesarea structurilor tabelare. Ca urmare,
prin aceasta structurare a continutului cartii, conexiunea interdisciplinara
dintre Informatica si Marketing implica mult mai multe aspecte, insa prin
cele prezentate s-a urmarit surprinderea celor mai semnificative aspecte,
pentru a contura cadrul general de evidentiere a acestei conexiuni.


Prin problematica abordata si tratata, prezenta carte se adreseaza
unui public divers de cititori (studenti si masteranzi de la facultati de profil,
utilizatori interesati de exemplificarea unui software de aplicatii, dar si
tuturor celor care doresc sa cunoasca notiunile si conceptele unei abordari
interdisciplinare Informatica – Marketing. Toate acestea ma indreptatesc
sa recomand cu deosebita convingere folosirea acestei lucrari, a carei
problematica abordata si tratata este deosebit de actuala in literatura
publicatiilor interdisciplinare.

Prof. univ. dr. Traian Surcel
Catedra de Informatica economica
Academia de Studii Economice – Bucuresti

Informații suplimentare

Titlu

Informatica si marketing

Preț

42,00

ISBN

978-606-647-373-6

Format

A5 14,5 x 20,5

Pagini

356

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Informatica si marketing”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON