Jocuri online română ruleta sigura 2023

  1. Finanțări Europene Pentru Jocuri De Noroc: Există multe cărți bune pe blackjack pe care le puteți citi.
  2. Jocuri Cele Mai Bune Blackjack Pentru Bani 777 - Și dacă vrei să știi, ce este un turneu slot, citiți titlul.
  3. Cate Tipuri De Poker Exista: Faceți un depozit minim și solicitați un bonus decent.

Joc cu poker

Jocuri Cu Septari La Cazino Online Cu Bonusuri Și Rotiri Gratuite
Acestea includ clasice, cum ar fi ruleta, pocher, baccarat, blackjack, zaruri, și mai mult.
Jocuri Slot Gratuite Cu Cele Mai Bune Caracteristici Și Grafică
Ia-l greșit și, da, veți pierde lotul.
Thats de ce jucătorii vor găsi un cadou surpriză adăugat la contul lor de cazino în fiecare joi seara, după ce a depus și a jucat pe tot parcursul săptămânii.

Română păcănele jocuri de noroc

Cum Sa Joci La Aparatele De Sloturi Si Sa Castigi Online In 2023
Vor exista, de asemenea, efecte sonore uimitoare și grafică.
Promoții Actuale La Cazinouri Online Fără Depunere
Cazinoul are, de asemenea, unele bonusuri speciale.
Cele Mai Bune Blackjack Electronic Online Bonus Fara Depunere

The marketing of war. A sociological approach

21,00 lei

Categorii: , Cod: 6943Autor: Pânzaru CiprianData apariție: 05-02-2013 Cuprins Răsfoiește

Descriere

This book is an analytical and full of substance approach to a complex issue, placed in the security and national defence and economic fields, starting from the premise that war increasingly has its major determination in the economic rather than the political, from preparation to completion, especially in the post-conflict phase. In this respect, present and future concerns on war strategy and strategic marketing planning are processed and developed boldly and with some arguments of necessity and utility, among them certainly existing procedural and action similarity nationally and elsewhere; thus, in the 21st century, the war effective practice frequently, but tacitly, uses marketing, and, in the particularly complex and dynamic context of international relations, increasingly more focused on delivering security architectures in globalisation, marketing can easily be transformed into war. Who does not understand that, technically and technologically, war this century began to be privatised, thus no longer allowing the possibility of dying honourably for one’s country, out of the lack of compatible confrontation, will never understand that within the correlation analysed in this paper we are dealing with an upper management, called by myself in another paper “strategic art”. Thus, the thesis’ content strongly requires both its basic performance, i.e. the war marketing, and the other correlation facet – of course, the marketing war – namely, war as a marketing tool in the procedural and organic performance of globalisation.

Informații suplimentare

Titlu

The marketing of war. A sociological approach

Preț

21,00

ISBN

978-606-647-546-4

Format

Academic

Pagini

166

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „The marketing of war. A sociological approach”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON