Description
Fara promovare se intampla ceva ingrozitor… Nimic! (Phineas Taylor Barnum)
Societatea de consum a devenit un termen generic pentru desemnarea unei realitati in care abundenta marfurilor pe piata a determinat un dezechilibru intre cerere si oferta. In aceasta economie a abundentei, in care mai multe produse și servicii de același tip, concureaza unele cu celelalte pentru obtinerea unei pozitii privilegiate in cadrul pietei de referinta și a unui loc in mintea consumatorilor, marketingul detine un rol esential, deoarece prin intermediul unui ansamblu de activitati intercorelate, contribuie la identificarea, anticiparea si satisfacerea nevoilor si dorintelor clienților actuali și potențiali, la dezvoltarea unor produse si servicii care satisfac in mod optim aceste nevoi, oferindu-le la prețuri adecvate, si facandu-le disponibile prin intermediul celor mai eficiente canale de distribuție. Nu in ultimul rand, organizatiile apeleaza la marketing, pentru a comunica cu piata, pentru a-si promova oferta, pentru a crea notorietate și interes, atragand atentia tuturor categoriilor de public tinta asupra caracteristicilor distinctive ale produselor, preturilor atractive si disponibilitatii acestora.
Reviews
There are no reviews yet.