Descriere
Lucrarea „Tehnici de promovare a afacerilor internationale“ se adreseaza celor care se pregatesc pentru cariere profesionale in domeniul comertului exterior, indeosebi cursantilor de la institutiile de invatamant superior cu profil economic, celor care desfasoara activitati in sfera relatiilor economice internationale si doresc sa-si actualizeze cunostintele in acest domeniu, in
general, tuturor celor interesati in cunoasterea tehnicilor si instrumentelor de promovare a afacerilor la scara internationala.
Lucrarea abordeaza teme si activitati clasice si moderne, de importanta majora pentru promovarea afacerilor in lumea mileniului III: publicitatea media, publicitatea prin tiparituri, importanta targurilor si expozitiilor in tranzactiile internationale, utilizarea relatiilor publice in schimburile economice dintre tari, promovarea stimulenta, utilizarea marcii, a serviceului,
a activitatilor de consulting-engineering, leasing, operatiuni in contrapartida, de lohn, swap etc. ca factori de promovare precum si folosirea celor mai recente forme de marketing direct prin suporturi de mesaje electronice (Internet, CD Rom, Minitel).
Baza documentara a lucrarii este vasta, cuprinzand materiale de referinta din literatura de specialitate romana si straina, mentiunile din text si bibliografia fiind o invitatie pentru cititor de a aprofunda studiul acestui domeniu prin raportare directa la aceste surse.
Intrucat fenomenul mondoeconomic se afla intr-o continua miscare si transformare, iar paleta instrumentarului de marketing in politica promotionala este extrem de larga si complexa, autorii sunt constienti de necesitatea completarii acestui material cu noutati pe plan teoretic si cu
expunerea mai pe larg a vastelor experiente de promovare din lumea afacerilor internationale.
Autorii
Recenzii
Nu există recenzii până acum.