Strategii de comunicare si marketing in afaceri

37,00 lei 33,30 lei

Stoc epuizat

Rezervă Categorie: Cod: 0822021Autor: Niță Aurel MirceaData apariție: 31-03-2021 Cuprins Răsfoiește

Descriere

Locul pe care îl ocupă teoria comunicării în cadrul ştiinţelor umaniste şi exacte de azi sau, dintr-o perspectivă mai largă, în lumea contemporană, indică o ascensiune certă, o depăşire a statutului de anexă. Autenticitatea studiilor moderne făcute despre comunicare, faţă de predecesorii săi imediaţi (sociologie, psihologie, antropologie, politologie sau istoria culturii) are rădăcinile în trecut, însă nu întrunul foarte îndepărtat, deoarece existenţa acestei discipline, cu propriul ei domeniu şi cu metodologia ei specifică recunoscute ca atare, este relativ recentă. Comunicarea reprezintă un proces complex, care influențează majoritatea activităților, atitudinilor și comportamentelor. Cu ajutorul ei, putem relaționa, putem desfășura într-un mod eficient activitățile de lucru, îi putem cunoaște pe ceilalți, dar și pe noi înșine. Cu ajutorul procesului de comunicare, societatea în ansamblu, firmele și organizațiile reușesc să evite situațiile de criză și să mențină un echilibru dinamic.

Informații suplimentare

Titlu

Strategii de comunicare si marketing in afaceri

Preț

37,00

ISBN

978-606-26-0500-1

Format

Academic

Pagini

228

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Strategii de comunicare si marketing in afaceri”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON