Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale

48,00 lei 43,20 lei

Categorii: , Cod: 13125Autor: Chelcea SeptimiuData apariție: 14-04-2021 Cuprins Răsfoiește

Descriere

Publicarea după aproape zece ani a unei a doua ediţii a lucrării Psihosociologia publicităţii. Despre reclamele vizuale presupune, ba chiar impune, revizuirea textului. Ritmul cunoașterii în toate domeniile este accelerat: se conturează mereu teorii noi, sunt avansate ipoteze și se difuzează prin cărţi și reviste de specialitate pe suport hârtie sau online o multitudine de fapte de observaţie și rezultate ale experimentelor știinţifice. Este aproape imposibil pentru un singur om să cuprindă universul cunoașterii. Ce putem spera este să ne facem o imagine fragmentară cât mai clară despre domeniul nostru de cercetare, dar niciodată nu o cuprindere deplină a lui.

Informații suplimentare

Titlu

Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale

Preț

48,00

ISBN

978-606-26-1339-6

Format

Academic

Pagini

302

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON