Marketing social

25,00 lei 22,50 lei

Stoc epuizat

Rezervă Categorii: , Cod: 10203Autor: Ana Maria Chira, Mușetescu Adina, Robert ChiraData apariție: 02-01-2017 Cuprins Răsfoiește

Descriere

Cursul de Marketing social se adreseaza in principal masteranzilor, licențiați in diferite domenii. Prezentul material isi propune familiarizarea acestora cu conceptele fundamentale de marketing, cum ar fi consumatorul, mix-ul de marketing, strategia de marketing, responsabilitatea sociala a corporatiei s.a., dar si cu notiuni putin mai complexe din aria cercetarilor de marketing.
Filozofia principala pe baza careia a fost construita aceasta disciplina este ca orice companie nu opereaza numai pe o „piata”, ci intr-o „societate”. Tranzactiile de piata au si efecte semnificative la nivel social. Pe langa cele pozitive, compania trebuie sa le controleze si compenseze pe cele negative. Din aceasta perspectiva, se recomanda ca orice companie sa paraseasca viziunea ingusta de pana in prezent si anume obtinerea de profituri fara a lua in considerare si alte dimensiuni ale activitatilor sale, si sa participe la maximizarea bunastarii societatii in general

.

Informații suplimentare

Titlu

Marketing social

Preț

25,00

ISBN

978-606-26-0708-1

Format

A5

Pagini

162

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Marketing social”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON