Cazinou web fără depozit cele mai bune sloturi gratuit

  1. Reguli Spins Gratuite Online 2023: Există două runde bonus în joc care pot fi jucate odată ce logo-ul Karate Kid aterizează pe rolele unu, trei și cinci.
  2. Cazinou Web Fără Depozit România Nou - A trecut Camera Reprezentanților cu un vot de 409-2 și a trecut.
  3. Aparate Cele Mai Bune Sloturi: Cunoscut pentru bonusurile sale fantastice de înscriere și jackpoturile mari, Slots of Vegas este locul potrivit pentru jucătorul online cu discernământ.

Bonusuri case de pariuri online fara depunere

Cel Mai Bun Site De Jocuri De Noroc Online
Cei mai buni jucători de cazino sunt cei care sunt pe deplin pregătiți.
Română Sloturi Noi Lansate În 2023 Cu Opțiuni De Depunere
Paytable deschide meniul de informații cu simboluri și premii în acest fel ca o specificație de proprietate plus.
Aici, jocul este jucat pe o masă de zaruri regulat și jucătorul pariază împotriva cazinoului.

Sloturi gratis online ca la aparate

Bonus Fara Depunere La Rotiri Gratuite Pentru Jocurile De Cazino
Aparent, mașini au fost confruntă cu provocări extraordinare cu multi-player jocuri de poker online.
Cele Mai Sigure Aparate De Slot Cazinou Gratis
Pentru BetMGM, utilizați codul promoțional CWbet4080 pentru a vă bucura de reducerea cazinourilor.
Jocuri Slot Cazinou Gratis

Marketing nutritional – Considerații teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor

70,00 lei

Descriere

Cuvinte cheie: marketing nutrițional, comportamentul consumatorului, comunicare integrata de marketing, modele de nutriție și dietetica, marketingul serviciilor de sanatate

Lucrarea de cercetare avand titlul „Marketing nutrițional – Considerații teoretice și practice din perspectiva beneficiarilor” iși are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema ”Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul noilor modele nu nutriție și dietetica” și abordeaza intr-o idee complexa rolul și implicațiile marketingului asupra asupra comportamentului nutritional al consumatorilor beneficiari sau nu ai serviciilor de nutriție și dietetica de specialitate. 

Lucrarea este structurata in doua parți, abordand subiectul cercetat atat din perspectiva teoretica prin trecerea in revista a literaturii de specialitate relevanta pentru domeniul de interes, cat și din perspectiva practica prin realizarea unui numar de patru investigații (cercetari de marketing, modelare prin ecuații structurale și experiment de marketing) utilizate pentru a crea o imagine actuala și de ansamblu asupra rolului marketingului in domeniul serviciilor de nutriție și dietetica. 

In prima parte sunt prezentate concepte teoretice referitoare la aria marketingului serviciilor și particularitațile serviciilor de nutriție și dietetica ca parte integrata a serviciilor de sanatate, comportamentul consumatorului și factorii implicați in procesele de decizie și consum sau utilizare de servicii, locul și rolul nutriției in generarea starii de bine (well-being) a consumatorilor și comunicarea integrata de marketing și aplicabilitatea acesteia asupra modelelor moderne de nutriție, in cadrul carora am putut evidenția principalele trasaturi și particularitați ale marketingului nutrițional. 

In cea de-a doua parte a fost realizata o cercetare calitativa in randul specialiștilor in domeniu pentru identificarea opiniei acestora cu privire la efectele pe care abordarile modelelor nutriționale inadecvate le pot avea asupra starii de sanatate, urmata de o cercetare cantitativa și modelare prin ecuații structurale pentru a identifica care sunt factorii implicați in deciziile consumatorilor și gradul de impact al acestora, iar in final a fost realizat un experiment de marketing prin intermediul caruia a fost evidențiat rolului marketingului in sfera serviciilor de nutriție și dietetica. 

 

Informații suplimentare

Titlu

Marketing nutritional – Considerații teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor

Preț

70,00

ISBN

978-606-26-1372-3

Format

Academic

Pagini

412

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Marketing nutritional – Considerații teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor”
LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON