Descriere
Aceasta carte se adreseaza, in primul rand, studentilor de la facultatile
economice care studiaza comunicarea si negocierea in afaceri, celor de la alte
facultati in scopul familiarizarii loc cu aspectele esentiale ale comunicarii,
respectiv negocierii, precum si tuturor managerilor aflati pe diferite niveluri
ierarhice, actuali sau viitori, fie pentru a face cunostinta cu aceste instrumente
manageriale, fie pentru a le aprofunda. Nu in ultimul rand, aceasta carte se
doreste a fi un mijloc de dezvoltare personala pentru oricine doreste sa-si
imbunatateasca calitatile de bun comunicator si negociator in vederea cresterii
performantelor sale individuale. Sa nu uitam ca tine de comunicare modul in care
ne imbracam in diferite ocazii, modul in care ne prezentam la un interviu, la un
examen sau la servici. Atitudinea se comunica non-verbal, intr-un fel este privit
cel care are incredere in fortele proprii si transmite acest lucru prin toti porii si
in cu totul alt mod este privit cel care, de la prima vedere, transmite o stare de
teama si anxietate.
Asa cum probabil multi stiu deja, comunicam mult mai mult non-verbal iar
daca prin cuvinte putem minti relativ usor, de cele mai multe ori limbajul nonverbal
ne tradeaza. Cu cat stim sa descifram mai bine limbajul non-verbal,
gesturile facute involuntar, cu atat vom sti mai multe despre credibilitatea unui
partener, de discutie, de afaceri, de viata. S-au facut multe cercetari in acest
domeniu si inca este mult de descoperit, de discutat si de interpretat. Sunt anumite
gesturi care tradeaza lipsa de sinceritate si/sau onestitate, altele care arata
bucuria, entuziasmul, etc. Este recomandabil sa le folosim in cunostinta de cauza
atat cu privire la descifrarea lor cat si privind efectul generat intrucat putem
cadea victime propriilor arme. De exemplu, daca ne manifestam entuziasmul
exagerat atunci cand am obtinut de la partenerul de afaceri o clauza care ne
interesa in mod special, este foarte posibil ca la alte clauze sa nu mai avem
acelasi sprijin, aceleasi rezultate, deoarece partenerul poate intelege ca deja a
cedat mai mult decat era cazul. Sau, poate ca partenerul de negociere ar fi fost
dispus sa cedeze mai mult, insa receptarea mesajului non-verbal de bucurie
exagerata si de entuziasm a oprit eventualele concesii suplimentare.
Cred ca negocierea si comunicarea reprezinta nu doar niste instrumente
manageriale pentru obtinerea succesului pe plan profesional, ci ar putea fi usor
asimilate ca fiind instrumente de folosit pentru succesul personal.
Astfel, pe langa aspecte teoretice deosebit de interesante, in carte se
regasesc si aplicatii practice, studii de caz, intrebari si, pentru ca exemplele sunt
cel mai usor de inteles, foarte multe exemple.
In speranta ca veti gasi raspunsuri la multe din intrebarile dvs. din acest
domeniu, va doresc lectura cat mai placuta!
Autoarea
Recenzii
Nu există recenzii până acum.