Gestiunea fortei de vanzare

22,00 lei 19,80 lei

Descriere

Pe fondul dinamismului economic-social, ce a caracterizat sfârşitul secolului XX şi începutul secolului XXI, au avut loc transformări majore, ireversibile, atât în plan sociopolitic cât şi în cel informatic şi informaţional, în domeniul producţiei şi a tehnologiei de vârf, a pieţei de desfacere a bunurilor şi serviciilor, dar şi în ceea ce priveşte comportamentul consumatorului.

Bibliografie:

Armstrong M., Personnel Management Practice, Kogan Page, London, 1996.
Balaure V., Marketing, Editura Uranus, Bucureşti, 2000.
Balaure V. şi colectiv – Marketing – Editura Uranus, Bucureşti, 2002.
R. Bühner, Personal-management, Landsberg, Verlag Moderne Industrie, 1994.
Burnett John J., Promotion Management. A Strategic Approach, Second Edition, West Publishing Company, St Paul, 1988.
Byars L. L., Rue L. W., Human Resource Management, Homewood Irwin, 1987.
Carey James F., Complete Guide to Sales Force Compensations, Business One Irwin, Homewood, Ilinois, 1992.
Căprărescu Gheorghiţa, Managementul resurselor umane, Editura Pro Universitaria, Bucureşti, 2008.
Cetină Iuliana şi colaboratorii, Marketingul serviciilor, Editura Uranus, Bucureşti, 2009.
Cowling A. C. , Stanworth J. K., Bennett R. D., Behavioural Sciences for Managers, Edward Arnold, London, 1988.
Cruceru Anca Francisca, Tehnici promoţionale, Editura Uranus, Bucureşti, 2009.
Currie D., Introducere în Managementul Resurselor Umane, Ed. CODECS, Bucureşti, 2009.
Darmon R. Y., Management des Ressources Humaines des Forces de Vente, Economica, Paris, 1993.
Demeure C., Vente. Action commerciale, Sirey, Paris, 1990. 15. Diaconescu M., Marketing, Editura Universitară, Bucureşti, 2010.
Dubois, Pierre-Louis, Jolibert, Alain, Marketing. Teorie şi practică, vol. II, Imprimeria Ardealului, Cluj-Napoca, 1994.
Florescu C.(coord.), Mâlcomete P.(coord.), Pop N. Al.(coord.), Marketing-Dicţionar explicativ, Editura Economică, Bucureşti, 2003.
Giscard P. H., La formation et le perfectionnement du personnel d΄encadrement, Presses Universitaires de France, Paris, 1958.
Klatt L. A., Murdick R. G. and Schuster E., Human Resoursce Management, Charles E. Merrill Publishing, A Bell Howell Company, Columbus Toronto London Sydney, 1985.
Kőtler Ph., Managementul marketingului, Editura Teora, ediţia a III-a, Bucureşti, 2005.
Kőtler Ph., Armstrong G., Principiile marketingului, Editura Teora, ediţia a IV a, Bucureşti, 2008.
Manolescu A., Managementul resurselor umane, Ediţia a patra, Editura Economică, Bucureşti, 2003.
Mathis R. L., Nica P. C., Rusu C., Managementul resurselor umane, Editura Economică, Bucureşti, 1997.
Miles R., Theory of Management Implications for Organizational Behaviour and development, Mc. Graw-Hill Book Company, New York, 1975.
Milkovich G. T., Boudreau J. W., Personnel / Human Resource Management. A Diagnostic Approach, Business Publications Inc., Texas, 1988.
Niculescu Elena (coordonator), Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii, Editura Polirom, Iaşi, 2000.
Papuc M., Marketing, Editura Era, Bucureşti, 1999.
Pitariu H., Măsurarea performanţelor profesionale, Editura ALL, Bucureşti, 1994.
Russu C., Managementul resurselor umane, Editura „Tribuna economică” SA, Bucureşti, 2004.
Smedescu I. – Marketing, Editura Sylvi, Bucureşti, 2003.
Schuler E., Remuneration et stimulation des vendeurs, Les Editions d’Organisations, Paris, 1995.
Treece Marla – Communication fir Business and the Professions, Fourth Edition Allzn and Bacon, Boston, 1989.
Ţăpligă Puşa Tania, Perfecţionarea managementului resurselor umane în spitalele publice din România, Editura Universitară, Bucureşti, 2013.
Ţăpligă Puşa Tania, Marketingul serviciilor, Editura Pro Universitaria, Bucureşti, 2015.
Vairez R., La Vente. Pour reussir ses actions commerciales, Techniplus, Paris, 1995.
Verboncu I., Fundamentele managementului organizaţiei, Editura Tribuna Economică, Bucureşti, 2001.
Zaharia R, Cruceru Anca, Gestiunea forţelor de vânzare, Editura Uranus, Bucureşti, 2002.

Informații suplimentare

Titlu

Gestiunea fortei de vanzare

Preț

22,00

ISBN

978-606-26-0390-8

Format

A5

Pagini

151

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Gestiunea fortei de vanzare”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON