Descriere
A aborda problema sistemului de educatie in general, cel romanesc in
special, incluziune si respectiv promovarea egalitatii de sanse la educatie a
fiecarui copil nu se poate face fara a incadra in prezent educatia romaneasca
si valorile, principiile ei la educatia moderna europeana, in peisajul mai larg
al situatiilor anterioare existente, dar mai ales al tendintelor de actualitate si
viitoare preconizate.
Un aspect unanim considerat si valorizat la nivel comunitar european
este acela ca educatia este un factor semnificativ pentru imbunatatirea starii
de bine a umanitatii. Ca si valoare europeana, avem cunostintele si experienta
necesare pentru a imbunatati semnificativ continuturile, metodele si scopurile
educatiei. Sunt cunoscute metodele prin care sa incepem re-orientarea
sistemelor educationale pentru ca ele sa-si improprieze invatarea pe tot
Parcursul Vietii.,,Prin Educatie pentru Dezvoltare Durabila invatam cum sa
imbunatatim legaturile dintre educatia formala, non-formala si informala.
Cunoastem cu totii importanta intaririi si impartasirii de cunoastere a
proceselor de schimbare educationala”1. Toate acestea pentru dezvoltarea
fireasca, echilibrata, adecvata a fiecarui individ, incepand din momentul in
care este modelat ca elev.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.