Regulile poker

  1. Jocuri Cele Mai Bune Blackjack Electronic Online Gratis: Deci, poate, pentru a obține o apreciere mai completă a jucătorilor de poker din Canada și a industriei înfloritoare a jocurilor de noroc de astăzi, merită să ne uităm la lunga istorie a țării de asociere cu jocurile de noroc.
  2. Jocuri Slot Online Cu Bonusuri Fără Depunere Și Bani Virtuali - Opțiunile în ceea ce privește jocurile mobile, sunt extinse și impresionante, pentru a spune cel puțin.
  3. Ruleta Electronica Populară Jocuri De Cazinou: Nu este nevoie să descărcați Remember Gulag pokie pentru a-l juca.

Joc cele mai bune blackjack electronic 2023

Română Blackjack Sigur Bonus Fara Depunere
Acestea pot aduce o nouă temă interesantă pe piață sau pot include funcții bonus noi sau pot oferi un RTP ridicat.
Blackjack Profitabil Gratuite
Cu toții iubim un slot care poate declanșa din nou rotirile gratuite, iar pentru a obține Book Of Gods pentru a face acest lucru, veți avea nevoie din nou de 3 sau mai multe cărți pentru a ateriza oriunde în vedere.
Oferind o mulțime de moduri de a câștiga și o caracteristică unică, care ar vedea slot machine medie fiind pus la pășune, Twin Spin este bine în valoare de o privire dacă sunteți complet nou la pokies on-line sau au jucat de ani de zile.

Cazinou online 3d păcănele gratuit 2023

Jocuri Cele Mai Bune Ruletă Gratuite 2023
Cu toate acestea, există o gamă largă de jocuri pe care le puteți încerca.
Cazinou Web Păcănele Gratuit 2023 Fără Descărcare
Această metodă este cea mai ușoară, dar poate dura până la două zile lucrătoare pentru procesare.
Superbet Jocuri Casino Live

Deontologia.Premise, valori si norme de conduita pentru demnitarii si functionarii publici

20,00 lei

Stoc epuizat

Rezervă Categorii: , Cod: 10316Autor: Parlagi P. AntonData apariție: 05-01-2017 Cuprins Răsfoiește

Descriere

Ratiunea este una dintre cele mai importante premise ale deontologiei, pentru ca face posibila intelegerea (cunoasterea), valorilor morale universal-umane. Conduita noastra morala este conditionata de gandire; putem sa-l amintim pe B. Pascal dupa care omul este o fiinta rationala, nici inger, nici bestie, dar care poate fi coplesita de zadarnicia lumii, daca nu ar avea orgoliul, sau mai exact, aprecierea de sine. Teoriile fataliste, nihiliste sau antiumaniste, au contestat rolul ratiunii in viata individului, plecand de la ipoteza ca destinul (divini¬tatea) il conduce pe om, nu invers. In acest sens, calvinismul, care are o doctrina aparte, considerand ca soarta omului este predestinata, sustine ca ratiunea omului are rol determinat in conduita lui morala. Dupa J. Lacan rationalitatea se impune subiectului si determina actiunile acestuia, deoarece inconstientul, este structurat ca un limbaj; dupa M. Foucault, ea se exteriorizeaza in discursurile noastre rationale sau pretins rationale; dupa J. Derrida, ea explica subiectivitatea, ca prezenta transparenta de sine si ca simt plenar si stabil (opus pluralitatii de semnificatii).

Ratiunea intemeiaza meritul moral, prin concepte, norme, principii si valori de conduita umana, dupa care se auto-apreciaza individul. Omul este prin definitie o fiinta rationala; dupa cum afirma A. Joja pentru a deveni o fiinta rationala omul a inventat intelectul, adica ordinea interioara a spiritului, care, printr-un complex de circumstante, a dus la ordinea normelor etice. Asadar, normele etice fac parte din natura umana, deoarece ele sunt emanatia, sau transpunerea in practica, a structurilor logice. Daca acceptam aceasta teza, atunci putem spune ca moralitatea reflecta capacitatea individului de a intelege si de a alege intre valori umane de tipul demn-nedemn, just-injust, echitabil-inechitabil etc. Aceasta putere de discernamant, permite fixarea in constiinta individuala a tiparelor (simbolurilor, modelelor) de institutii morale, cum ar fi dreptatea, echitatea, sau justitia. Pe de alta parte, nu trebuie neglijat faptul ca aceasta capacitate a intelectului, de a constientiza valori normative este puternic influentata de prejudecati, (stereotipuri), care au ca scop satisfacerea intereselor (familiale, profesionale, sociale, etno-culturale sau politice) ale fiecarui individ in parte.

Ratiunea construieste modelul ideal de conduita, prin analiza si sinteza ideilor morale, dezirabile pentru sistemul politico-administrativ. Ca atare, satisfactia, sau insatisfactia, morala a individului, deriva din concordanta, sau neconcordanta, intre modelul propriu de conduita (subiectiv) si modelul ideal de conduita morala (obiectiv). D. Hume considera ca functia judecatii morale, este aceea de a orienta conduita individului, cu observatia ca ratiunea singura nu va putea niciodata sa indeplineasca rolul de povatuitor al acestei judecati morale. Rolul ratiunii este numai acela de a ne informa asupra naturii actiunilor noastre si asupra consecintelor acestor actiuni. Faptul ca subiectivismul moral deriva din constiinta valorii, a fost intuit in antichitate de Caius Lucilius, in Satire, fiind determinata de idei, vise, sentimente sau interese ce sunt legate, prin intermediul unor reprezentari, de scopuri morale, sociale, juridice si politice etc. Toate aceste elemente se aglutineaza in constiinta morala, ca ideal de om; la randul sau, acest ideal actioneaza normativ, pentru ca influenteaza conduita individului inainte de adoptarea unei conduite. Altfel spus, omul actioneaza moral, daca are ca scop atingerea idealului cu precizarea ca idealul il determina pe om sa actioneze in acest scop.

Informații suplimentare

Titlu

Deontologia.Premise, valori si norme de conduita pentru demnitarii si functionarii publici

Preț

20,00

ISBN

978-606-26-0715-9

Format

A5

Pagini

140

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Deontologia.Premise, valori si norme de conduita pentru demnitarii si functionarii publici”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON