Description
„Comunicarea este cea mai importanta dintre toate abilitațile manageriale.”- Adair J., 2011.
Comunicarea este un subiect fascinant care continua sa se dezvolte (Harris T.E et al., 2008, p. ix). Comunicarea reprezinta elementul indispensabil functionarii optime a oricarei organizații, indiferent de natura si marimea ei, mai ales ca acționeaza intr-un mediu extern turbulent, in care globalizarea, internaționalizarea, liberalizarea piețelor și informatizarea sunt intalnite la orice pas. Pentru a-și face perceputa prezența pe piața, orice organizație trebuie sa schimbe continuu mesaje, idei, cunoștințe, experiențe, astfel incat sa genereze actiune și sa iși atinga obiectivele propuse. Cel mai mult timp il petrecem comunicand, fie la serviciu, fie, la piața, la școala, la cumparaturi, in parc sau acasa. La serviciu, angajații trebuie sa dețina acele abilitați de comunicare cu ajutorul carora putem convinge colegii sa lucreze eficient in echipe, colaboratorii și managerii sa relaționeze, sau organizațiile sa creeze alianțe strategice.
Dar pentru a ieși din randul competitorilor, organizațiile trebuie sa demonstreze ca deține prin angajații sai anumite calitați unice: acelea de lider și abilitați de comunicare (Baldwin J.R., Perry S.D., 2004).
Reviews
There are no reviews yet.