Descriere
Pe o piata din ce in ce mai competitiva, diferentierea
este facuta printr-o foarte buna strategie de marketing. De
aceea, insusirea notiunilor de baza specifice acestui domeniu
extrem de important reprezinta, de fapt, realizarea unei fundatii
a unei viitoare „piramide” a cunostintelor de marketing,
cunostinte absolut necesare in exercitarea profesiei de
economist.
Ca disciplina stiintifica economica, marketingul face
parte din categoria disciplinelor fundamentale, avand un
puternic caracter teoretico-aplicativ datorita importantei
acesteia in domeniul afacerilor nationale si internationale.
Aceasta carte de specialitate isi propune sa prezinte o
serie de aspecte relevante privind activitatea de marketing,
avand in vedere urmatoarele obiective:
– punerea bazelor conceptuale cu care opereaza marketingul;
– evidentierea elementelor definitorii ale mediului de
marketing;
– reliefarea dimensiunilor pietei firmei si a strategiilor de
piata ce pot fi adoptate;
– prezentarea principalelor domenii si instrumente specifice
cercetarilor de marketing;
– evidentierea particularitatilor politicii de produs;
– evidentierea particularitatilor politicii de pret;
– evidentierea particularitatilor politicii de distributie;
– evidentierea particularitatilor politicii de comunicare promotionala;
– identificarea aspectelor specifice planificarii si organizarii activitatii de marketing;
– intelegerea noilor concepte operationale ale marketingului;
– prezentarea caracteristicilor specifice domeniului business to business marketing;
– punerea bazelor conceptuale ale managementului marketingului;
– scoaterea in evidenta a trasaturilor domeniului de relatii publice in contextul specific comunicarii si marketingului;
– identificarea unor strategii de marketing eficiente corespunzatoare actiunilor de promovare a vanzarilor.
Decembrie 2012
Autorul
Recenzii
Nu există recenzii până acum.