Cazinou web fără depozit păcănele electronic gratuit

  1. Jocuri Ruletă Online Gratis: RTP variază de la cazinou la cazinou.
  2. Cele Mai Bune Opțiuni Pentru Rotiri Gratuite Online Gratuite - De asemenea, dorim să ne lăudăm cu ultimele noastre jocuri de la Rival și Betsoft.
  3. Jocuri Cu Ruletă Românească Online Gratis: Deci, acum știi cum mașinile pokie a ajuns să fie atât de popular în Australia.

Jocuri populare cazinou aparate fructe 2023

Ruletă Mobilă Sigura Cazinou
Dacă aveți probleme în a găsi astfel, atunci verificați cele mai mari cazinouri live din Marea Britanie.
Cele Mai Bune Jocuri De Noroc
Făcând asta, moștenitoarea chineză ar putea urmări cu exactitate puntea și să-l semnaleze pe Phil Ivey, când să ridice miza.
Spina Coladais powered by și acest mediu la slot de variație mare vă va duce toa raiul tropical.

Aparate blackjack mobil

Bonusuri Fără Depunere Pentru Jocul La Ruleta Electronică În 2023
Cazinoul online mobil este păstrat la fel de sigur ca și site-ul desktop și toți aceiași furnizori de plăți sunt disponibili.
Sloturi Noi Cazinou Gratis
Acest sistem acceptă două valute majore, euro și dolarul american.
Cazinou Slot Câștigător Jocuri De Noroc Online Cu Bonus 2023

Auditul in marketing – abordari conceptuale si operationale – Editia a II-a revazuta si adaugita

23,00 lei

Stoc epuizat

Rezervă Categorie: Cod: 11833Autor: Rădulescu VioletaData apariție: 03-06-2019 Cuprins Răsfoiește

Descriere

Fara indoiala, atunci cand cineva foloseste termenul de audit notorietatea spontana face ca asocierea realizata sa ne indrepte catre domeniul financiar-contabil. Putini cunosc faptul ca, inca din anul 1959, exista preocupari serioase pentru analizarea si imbunatatirea performantei activitatii de marketing, asa cum era definit pentru prima data auditul in marketing. Trecerea anilor si dezvoltarea intensiva a auditului de marketing a facut ca, in zilele noastre, sa asociem auditul de marketing cu procesul de planificare strategica de marketing, a carei importanta in elaborarea strategiei de marketing si a organizatiei este unanim recunoscuta.

Aceasta lucrare isi propune sa fie un ghid pentru specialistul de marketing care intentioneaza sa isi perfectioneze abilitatile de cunoscator al pietei pe de o parte, si al organizatiei, pe de alta parte. Acest fapt subliniaza legatura necesara intre mediu extern si firma, pe baza unui mecanism care permite evaluarea, masurarea si controlul, atat de necesare in luarea deciziilor de marketing.

Cele sapte capitole ale prezentei lucrari se constituie, de fapt, in sapte posibilitati de auditare, din perspectiva marketingului, cuprinzand componente cheie cum sunt: planificarea strategica de marketing, analiza mediului de marketing cu intreaga sa complexitate, planul de marketing al organizatiei, mixul de marketing cu cele patru componente clasice (produs, pret distributie si promovare), sistemul informational de marketing, organizarea activitatii de marketing si, extrem de importanta, dar mai putin abordata in literatura de specialitate, masurarea productivitatii activitatii de marketing.

Deosebit de utile sunt cele zece situatii in care se foloseste auditul de marketing, prezentate in anexe, ce prezinta modalitati concrete de analiza a segmentarii utilizand criteriul demografic, geografic, psihografic si comportamental, precum și fise de analiza a procesului de planificare strategica de marketing, a componentelor mixului de marketing si a sistemului informational de marketing.

Prin urmare, consider ca aceasta lucrare completeaza nivelul informatiilor necesare actualilor si viitorilor specialisti in marketing aducand un surplus consistent de valoare literaturii de marketing.

Prof.univ.dr. Ionel Dumitru

Informații suplimentare

Titlu

Auditul in marketing – abordari conceptuale si operationale – Editia a II-a revazuta si adaugita

Preț

23,00

ISBN

978-606-26-1076-0

Format

ACADEMIC

Pagini

165

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Auditul in marketing – abordari conceptuale si operationale – Editia a II-a revazuta si adaugita”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON