Descriere
Volumul de fata incheie seria volumelor (5) alocate studiului nostru privind
legislatia din invatamantul romanesc. Intitulat sugestiv „O noua paradigma a educatiei?
(Constructii normative dupa 1989)”, volumul insista pe oportunitatile deschise dupa
prabusirea regimului totalitar comunist in Romania, dar si pe ratarea multora dintre aceste
oportunitati, constituindu-se intr-o veritabila radiografie a starii de spirit instalata in
societatea romaneasca dupa decembrie 1989.
Cele VIII capitole ale lucrarii „O noua paradigma a educatiei?
(Constructii normative dupa 1989)” sunt alocate principalelor reglementari normative adoptate si
aplicate in educatia din tara noastra incepand cu primii ani dupa evenimentele din
decembrie 1989, acoperind intreaga perioada anterioara Legii 1/2011. Lege asupra careia
nu insistam, intrucat a facut obiectul unor ample analize in primul volum.
Capitolul VIII se constituie intr-un set de concluzii privitoare la reformele reale si
„reformele” declarate, formuland raspunsuri posibile la principalele probleme cu care
educatia se confrunta azi si elaborand o schita pentru o lege cu adevarat a educatiei
nationale.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.