Cele mai sigure rotiri gratuite cazinou

  1. Jocuri Populare Cazinou Cele Mai Bune Ruletă În România În 2023: Unele mai noi luckyland sloturi alternative au apărut, de asemenea.
  2. Cele Mai Profitabile Cele Mai Bune Variante De Ruletă Electronică Populară - International Game Technology, sau IGT, este una dintre cele mai importante companii din istoria industriei jocurilor de noroc.
  3. Română Online Păcănele Noi Gratis 2023 Cu Simboluri Tematice De Fructe: Cu o gamă largă de cazinouri din care să alegeți, nu există două cazinouri care să ofere jucătorilor aceeași experiență.

Cazinou fără depozit si jocuri de noroc

Pacanele Gratis Cu Speciale
Când alegeți să stați cu 7s împotriva unui dealer slab cu un 6, veți câștiga în medie 42 din fiecare sută de mâini și veți pierde celelalte 58 de mâini.
Ruleta Sigura Gratis Online Fara Depunere
După aceea, escrocii se vor întoarce adesea la membrii care caută mai mult capital pentru a ajuta la menținerea soldului contului.
Fluffy Favorite este o călătorie cu 5 role, 3 rânduri și 25 de linii de plată, care poate fi savurată pe toate dispozitivele, inclusiv pe telefoane mobile.

Pariuri uk

Cele Mai Bune Aparate De Slot Cazinou Fără Depozit Gratis
Odată ce știi unde să găsești locul potrivit pentru a juca, vei descoperi că nu este deloc greu să găsești locul potrivit pentru a juca și a avea succes.
Jocuri Populare Electronice Cazinou Fără Depozit 2023
Megaspin slots-aceste tipuri de pokies sunt o alegere bună pentru jucătorii care doresc să-și crească șansele de a câștiga, deoarece cresc suma pe care jucătorii o pot câștiga.
Cate Tipuri De Poker Sunt

Marketingul serviciilor

25,00 lei

Descriere

In economia de piata cheia succesului in afaceri este direct influentata de orientarea activitatii generale a firmelor catre o viziune de marketing, asigurandu-se astfel un raport optim intre productia materiala si cea a serviciilor.
Universalitatea marketingului reflecta realitatea obiectiva, exprimata prin difuzarea larga a acestuia, practic in toate activitatile umane. Cautarile in directia adaptarii opticii si a metodelor marketingului la specificul diferitelor domenii au generat un proces de specializare caracterizat prin desprinderea si constituirea mai multor ramuri si subramuri – daca nu autonome, in orice caz cu suficiente note distincte).

Bibliografie:

Armstrong M., Personnel Management Practice, Kogan Page, London, 1996.
Balaure V., Marketing, Editura Uranus, Bucuresti, 2000.
Balaure V. si colectiv – Marketing – Editura Uranus, Bucuresti, 2002.
Blois K. J., The marketing of services. An Approach, European Journal of Marketing, nr. 8/1974.
Bühner R., Personal-management, Landsberg, Verlag Moderne Industrie, 1994.
Burnett John J., Promotion Management. A Strategic Approach, Second Edition, West Publishing Company, St Paul, 1988.
Byars L. L., Rue L. W., Human Resource Management, Homewood Irwin, 1987.
Buckingham G., „Same indifference”, People Management, London, 2000.
Carey James F., Complete Guide to Sales Force Compensations, Business One Irwin, Homewood, Ilinois, 1992.
Caprarescu Gheorghita, Managementul resurselor umane, Editura Pro Universitaria, Bucuresti, 2008.
11. Cetina Iuliana si colaboratorii, Marketingul serviciilor,
Editura Uranus, Bucuresti, 2009.
Cowling A. C. , Stanworth J. K., Bennett R. D., Behavioural Sciences for Managers, Edward Arnold, London, 1988.
Cruceru Anca Francisca, Tehnici promotionale, Editura Uranus, Bucuresti, 2009.
Craiovan M. P., Introducere in psihologia resurselor umane, Ed. Universitara, Bucuresti 2006.
Currie D., Introducere in Managementul Resurselor Umane, Ed. CODECS, Bucuresti, 2009.
Darmon R. Y., Management des Ressources Humaines des Forces de Vente, Economica, Paris, 1993.
Demeure C., Vente. Action commerciale, Sirey, Paris, 1990.
Diaconescu M., Marketing, Editura Universitara, Bucuresti, 2010.
Dubois, Pierre-Louis, Jolibert, Alain, Marketing. Teorie si practica, vol. II, Imprimeria Ardealului, Cluj-Napoca, 1994.
Douglas T. H., Career Development in organization, Jossey-Bass, San Francisco, 1986.
Dumitrescu, Luigi, Marketingul serviciilor, Editura Imago, Sibiu, 1998.
Florescu C.(coord.), Malcomete P.(coord.), Pop N. Al.(coord.), Marketing – Dictionar explicativ, Editura Economica, Bucuresti, 2003.
Florescu C.(coordonator), Marketing, Editura Marketer, Bucuresti, 1992.
Gélinier O., Fonctions et taches de la Direction Générale, Edition Hommes et Techniques, Paris, 1967.
Giscard P. H., La formation et le perfectionnement du personnel d΄encadrement, Presses Universitaires de France, Paris, 1958.
Hudson H., The Perfect Appraisal, Century Business, London, 1992.
Ionicica Maria, Economia serviciilor, Editura Uranus, Bucuresti, 2000.
Klatt L. A., Murdick R. G. and Schuster E., Human Resoursce Management, Charles E. Merrill Publishing, A Bell Howell Company, Columbus Toronto London Sydney, 1985.
Kőtler Ph., Managementul marketingului, Editura Teora, editia a III-a, Bucuresti, 2008.
Kőtler Ph., Armstrong G., Principiile marketingului, Editura Teora, editia a IV a, Bucuresti, 2008.
Kotler Ph., Principles of Marketing, Second Edition, Prentice Hall, 1983.
Lovelock Ch., Wirtz J., Services marketing: People, Technology, Strategy, Pearson Prentice Hall, 2004.
Manolescu A., Managementul resurselor umane, Editia a patra, Editura Economica, Bucuresti, 2003.
Mathis R. L., Nica P. C., Rusu C., Managementul resurselor umane, Editura Economica, Bucuresti, 1997.
Miles R., Theory of Management Implications for Organizational Behaviour and development, Mc. Graw- Hill Book Company, New York, 1975.
Milkovich G. T., Boudreau J. W., Personnel / Human Resource Management. A Diagnostic Approach, Business Publications Inc., Texas, 1988.
Niculescu Elena (coordonator), Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii, Editura Polirom, Iasi, 2000.
Olteanu V., Marketingul serviciilor, Editura Ecomar, Bucuresti, 2006.
Papuc M., Marketing, Editura Era, Bucuresti, 1999.
Pitariu H., Masurarea performantelor profesionale, Editura ALL, Bucuresti, 1994.
Plumb, I., Ionescu, M., Zamfir, A., Ionescu, S., Reingineria serviciilor, Editura ASE, Bucuresti, 2004.
Radulescu Violeta, Strategii de promovare in marketingul serviciilor de sanatate, Revista de Marketing Online – Vol.2, Nr. 1.
Russu C., Managementul resurselor umane, Editura „Tribuna economica” SA, Bucuresti, 2004.
Schuler E., Remuneration et stimulation des vendeurs, Les Editions d’Organisations, Paris, 1995.
Smedescu I. – Marketing, Editura Sylvi, Bucuresti, 2003.
Stanciulescu Gabriela, Managementul utilitatilor publice, Editura Uranus, Bucuresti, 2002.
Thomas K. Richard, Marketing Health Services, Health Administration Press, Chicago, 2005.
Tordjman A., Strategies de concurrence dans le commerce, Les editions d’Organisation, Paris, 1983.
Treece Marla – Communication fir Business and the Professions, Fourth Edition Allzn and Bacon, Boston, 1989.
Tapliga Pusa Tania, Perfectionarea managementului resurselor umane in spitalele publice din Romania, Editura Universitara, Bucuresti, 2013.
Vairez R., La Vente. Pour reussir ses actions commerciales, Techniplus, Paris, 1995.
Verboncu I., Fundamentele managementului organizatiei, Editura Tribuna Economica, Bucuresti, 2001
Zaharia R, Cruceru Anca, Gestiunea fortelor de vanzare, Editura Uranus, Bucuresti, 2002.

Informații suplimentare

Titlu

Marketingul serviciilor

Preț

25,00

ISBN

978-606-26-0389-2

Format

A5

Pagini

189

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Marketingul serviciilor”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON