Marketingul serviciilor

25,00 lei 22,50 lei

Stoc epuizat

Rezervă Categorii: , Cod: 2021317Autor: Pușa Tania ŢăpligăData apariție: 31-12-2015 Cuprins Răsfoiește

Descriere

În economia de piaţă cheia succesului în afaceri este direct influenţată de orientarea activităţii generale a firmelor către o viziune de marketing, asigurându-se astfel un raport optim între producţia materială şi cea a serviciilor.
Universalitatea marketingului reflectă realitatea obiectivă, exprimată prin difuzarea largă a acestuia, practic în toate activităţile umane. Căutările în direcţia adaptării opticii şi a metodelor marketingului la specificul diferitelor domenii au generat un proces de specializare caracterizat prin desprinderea şi constituirea mai multor ramuri şi subramuri – dacă nu autonome, în orice caz cu suficiente note distincte).

Bibliografie:

Armstrong M., Personnel Management Practice, Kogan Page, London, 1996.
Balaure V., Marketing, Editura Uranus, Bucureşti, 2000.
Balaure V. şi colectiv – Marketing – Editura Uranus, Bucureşti, 2002.
Blois K. J., The marketing of services. An Approach, European Journal of Marketing, nr. 8/1974.
Bühner R., Personal-management, Landsberg, Verlag Moderne Industrie, 1994.
Burnett John J., Promotion Management. A Strategic Approach, Second Edition, West Publishing Company, St Paul, 1988.
Byars L. L., Rue L. W., Human Resource Management, Homewood Irwin, 1987.
Buckingham G., „Same indifference”, People Management, London, 2000.
Carey James F., Complete Guide to Sales Force Compensations, Business One Irwin, Homewood, Ilinois, 1992.
Căprărescu Gheorghiţa, Managementul resurselor umane, Editura Pro Universitaria, Bucureşti, 2008.
11. Cetină Iuliana şi colaboratorii, Marketingul serviciilor,
Editura Uranus, Bucureşti, 2009.
Cowling A. C. , Stanworth J. K., Bennett R. D., Behavioural Sciences for Managers, Edward Arnold, London, 1988.
Cruceru Anca Francisca, Tehnici promoţionale, Editura Uranus, Bucureşti, 2009.
Craiovan M. P., Introducere în psihologia resurselor umane, Ed. Universitară, Bucureşti 2006.
Currie D., Introducere în Managementul Resurselor Umane, Ed. CODECS, Bucureşti, 2009.
Darmon R. Y., Management des Ressources Humaines des Forces de Vente, Economica, Paris, 1993.
Demeure C., Vente. Action commerciale, Sirey, Paris, 1990.
Diaconescu M., Marketing, Editura Universitară, Bucureşti, 2010.
Dubois, Pierre-Louis, Jolibert, Alain, Marketing. Teorie şi practică, vol. II, Imprimeria Ardealului, Cluj-Napoca, 1994.
Douglas T. H., Career Development in organization, Jossey-Bass, San Francisco, 1986.
Dumitrescu, Luigi, Marketingul serviciilor, Editura Imago, Sibiu, 1998.
Florescu C.(coord.), Mâlcomete P.(coord.), Pop N. Al.(coord.), Marketing – Dicţionar explicativ, Editura Economică, Bucureşti, 2003.
Florescu C.(coordonator), Marketing, Editura Marketer, Bucureşti, 1992.
Gélinier O., Fonctions et tâches de la Direction Générale, Edition Hommes et Techniques, Paris, 1967.
Giscard P. H., La formation et le perfectionnement du personnel d΄encadrement, Presses Universitaires de France, Paris, 1958.
Hudson H., The Perfect Appraisal, Century Business, London, 1992.
Ionicică Maria, Economia serviciilor, Editura Uranus, Bucuresti, 2000.
Klatt L. A., Murdick R. G. and Schuster E., Human Resoursce Management, Charles E. Merrill Publishing, A Bell Howell Company, Columbus Toronto London Sydney, 1985.
Kőtler Ph., Managementul marketingului, Editura Teora, ediţia a III-a, Bucureşti, 2008.
Kőtler Ph., Armstrong G., Principiile marketingului, Editura Teora, ediţia a IV a, Bucureşti, 2008.
Kotler Ph., Principles of Marketing, Second Edition, Prentice Hall, 1983.
Lovelock Ch., Wirtz J., Services marketing: People, Technology, Strategy, Pearson Prentice Hall, 2004.
Manolescu A., Managementul resurselor umane, Ediţia a patra, Editura Economică, Bucureşti, 2003.
Mathis R. L., Nica P. C., Rusu C., Managementul resurselor umane, Editura Economică, Bucureşti, 1997.
Miles R., Theory of Management Implications for Organizational Behaviour and development, Mc. Graw- Hill Book Company, New York, 1975.
Milkovich G. T., Boudreau J. W., Personnel / Human Resource Management. A Diagnostic Approach, Business Publications Inc., Texas, 1988.
Niculescu Elena (coordonator), Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii, Editura Polirom, Iaşi, 2000.
Olteanu V., Marketingul serviciilor, Editura Ecomar, Bucureşti, 2006.
Papuc M., Marketing, Editura Era, Bucureşti, 1999.
Pitariu H., Măsurarea performanţelor profesionale, Editura ALL, Bucureşti, 1994.
Plumb, I., Ionescu, M., Zamfir, A., Ionescu, S., Reingineria serviciilor, Editura ASE, Bucureşti, 2004.
Rădulescu Violeta, Strategii de promovare în marketingul serviciilor de sănătate, Revista de Marketing Online – Vol.2, Nr. 1.
Russu C., Managementul resurselor umane, Editura „Tribuna economică” SA, Bucureşti, 2004.
Schuler E., Remuneration et stimulation des vendeurs, Les Editions d’Organisations, Paris, 1995.
Smedescu I. – Marketing, Editura Sylvi, Bucureşti, 2003.
Stănciulescu Gabriela, Managementul utilităţilor publice, Editura Uranus, Bucureşti, 2002.
Thomas K. Richard, Marketing Health Services, Health Administration Press, Chicago, 2005.
Tordjman A., Strategies de concurrence dans le commerce, Les editions d’Organisation, Paris, 1983.
Treece Marla – Communication fir Business and the Professions, Fourth Edition Allzn and Bacon, Boston, 1989.
Ţăpligă Puşa Tania, Perfecţionarea managementului resurselor umane în spitalele publice din România, Editura Universitară, Bucureşti, 2013.
Vairez R., La Vente. Pour reussir ses actions commerciales, Techniplus, Paris, 1995.
Verboncu I., Fundamentele managementului organizaţiei, Editura Tribuna Economică, Bucureşti, 2001
Zaharia R, Cruceru Anca, Gestiunea forţelor de vânzare, Editura Uranus, Bucureşti, 2002.

Informații suplimentare

Titlu

Marketingul serviciilor

Preț

25,00

ISBN

978-606-26-0389-2

Format

A5

Pagini

189

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Marketingul serviciilor”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON