Descriere
Lucrarea Marketing vine ca un raspuns la diferite probleme pe care le intampina studentii in elaborarea lucrarii de licenta. Dificultatea lor sta mai degraba in frica de nou, in acel sentiment de nesiguranta. In general studentii nu intampina dificultati in elaborarea partii teoretice a lucrarii de lor ci mai degraba in elaborarea studiului de caz, iar aici vor gasi raspunsurile necesare prin exemple concrete.
Fiecare capitol este structurat dupa un rationament logic, dupa cum urmeaza:
• Prima parte, formata din partea teoretica, necesare cu precadere pregatirii studentului pentru examenul teoretic.
• A doua parte, care cuprinde cate un studiu de caz specific elementelor teoretice studiate in prima parte a capitolului, care vine ca un exemplu in elaborarea lucrarilor de licenta si care are menirea sa ghideze studentul in elaborarea propriei lucrari.
• Partea a treia, sub forma unui test pentru evaluarea cunostintelor teoretice.
Lucrarea abordeaza elementele teoretice introductive privind marketingul, mediul de marketing, piata si nu in ultimul rand mixul de marketing.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.