Marketing strategic

25,00 lei

Stoc epuizat

Rezervă Cod: 340607Autor: Edu TudorData apariție: 22-05-2013 Cuprins Răsfoiește

Descriere

Lucrarea Marketing strategic prezinta o abordare a marketingului strategic din perspectiva a
ceea ce ar trebui sa intreprinda o organizatie pentru orientarea de marketing
adecvata pe termen mediu si lung. Din acest punct de vedere sunt prezentate atat
notiuni teroretice, cat si instrumente si tehnici care pot fi utilizate atat de
organizatiile mari, dar si de cele mici, in primul rand de cele din domeniul
afacerilor, dar si din domeniul social sau cel public. Prezenta lucrare reprezinta
rodul cumulativ al demersului autorului pe trei planuri, cel al preocuparilor
academice in acest domeniu, cel al activitatii de cercetare in domeniul
marketingului strategic, in special al pozitionarii, dar si cel al experientei
practice de aproape 14 ani in activitati de strategie si planificare de marketing.
Lucrarea Marketing strategic scoate in evidenta importanta marketingului strategic in
dezvoltarea unei organizatii, propunand o succesiune de actiuni logice din
perspectiva marketingului, pornind de la ideea de afaceri si mergand pana la
coordonate strategice specifice mixului si considerente de bugetare, implementare
si control.

O atentie deosebita este acordata tripletei Segmentare- Tintire-
Pozitionare. Segmentarea este abordata pe cele doua dimensiuni ale pietei, cerere
si oferta, lucrarea propunand criterii clare de studiere a unei piete. Tintirea este
prezentata printr-o colectie de alternative strategice aflate la indemana
organizatiei. Pozitionarea este larg descrisa. In cadrul acestui capitol este
subliniata structura multidimensionala a pozitionarii, sunt propuse alternative
strategice, dar si doua instrumente de un real ajutor pentru organizatii in
demersul de pozitionare.

Lucrarea contine si o serie de coordonate strategice pe mixul de
marketing, ce pot reprezenta serioase repere pentru o organizatie, precum si
cateva propuneri de bugetare, implementare si control aferente demersului de
marketing strategic.

Un alt element important al lucrarii este reprezentat de propunerea unei
machete de plan strategic de marketing cu o acoperire larga si un caracter
flexibil, ce reprezinta un instrument adecvat pentru orice tip de organizatie,
indiferent de dimensiune si domeniul de activitate.

Informații suplimentare

Titlu

Marketing strategic

Preț

25,00

ISBN

978-606-647-689-8

Format

Academic

Pagini

214

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Marketing strategic”
LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON