Marketing. Proiecte si teste grila

42,00 lei 37,80 lei

Descriere

Bibliografie:

Nedelea Alexandru-Mircea (2003), Marketing, Editura Didactică și Pedagogică, București.
Nedelea Alexandru-Mircea (2006), Marketing în administraţie publică, Editura Didactică și Pedagogică, București.
Nedelea Alexandru-Mircea (coord.) (2008), Politici de Marketing, Editura Didactică și Pedagogică, București.
Nedelea Alexandru-Mircea (2009), Marketing în exerciţii – Aplicaţii, studii de caz, teste, Editura Didactică și Pedagogică, București.
Nedelea Alexandru-Mircea (2016), Marketing, Editura Performantica, Iași.
Nedelea Alexandru-Mircea (coordonator) (2016), Marketing – Studii, proiecte și teste grilă, Editura Performantica, Iași.
Nedelea Alexandru-Mircea (coordonator) (2018), Marketing – Proiecte, aplicaţii și teste grilă, Editura Economică, București.

Informații suplimentare

Titlu

Marketing. Proiecte si teste grila

Preț

42,00

ISBN

978-606-26-1349-5

Format

Academic

Pagini

259

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Marketing. Proiecte si teste grila”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON