Descriere
Acest curs se doreste sa reprezinte atat un indrumar pentru tinerii studenti in intelegerea mecanismelor derularii afacerilor pe pietele regionale sau pe piata globala, cat si o sursa de inspiratie si reflectie pentru cei ce analizeaza ori sunt participanti pe aceste piete.
Exista unii practicieni in sfera marketingului pentru care implicarea companiilor in care lucreaza in afara pietei nationale nu inseamna altceva decat aplicarea si pe alte piete a acelorasi strategii, politici si tehnici de marketing utilizate pe piata nationala. Dilema esentiala apare atunci cand vanzarile companiei pe pietele externe nu numai ca nu ating nivelurile scontate dar acestea genereaza chiar mai multe probleme decat profituri. In consecinta, primul demers analitic al marketingului international este cel de a familiariza pe specialistul de marketing cu aceste diferente existente pe plan international nu numai pentru a evita situatiile catastrofale pentru firme, dar si pentru a exploata aceste diferente in scopul maximizarii profiturilor companiei.
Marketingul international este important deoarece traim intr-o lume globala. Astfel, devine din ce in ce mai actual dictonul lui Socrates „Nu sunt un cetatean al Atenei sau Greciei, ci al intregii lumi”.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.