Regulile poker

  1. Jocuri Cele Mai Bune Blackjack Electronic Online Gratis: Deci, poate, pentru a obține o apreciere mai completă a jucătorilor de poker din Canada și a industriei înfloritoare a jocurilor de noroc de astăzi, merită să ne uităm la lunga istorie a țării de asociere cu jocurile de noroc.
  2. Jocuri Slot Online Cu Bonusuri Fără Depunere Și Bani Virtuali - Opțiunile în ceea ce privește jocurile mobile, sunt extinse și impresionante, pentru a spune cel puțin.
  3. Ruleta Electronica Populară Jocuri De Cazinou: Nu este nevoie să descărcați Remember Gulag pokie pentru a-l juca.

Joc cele mai bune blackjack electronic 2023

Română Blackjack Sigur Bonus Fara Depunere
Acestea pot aduce o nouă temă interesantă pe piață sau pot include funcții bonus noi sau pot oferi un RTP ridicat.
Blackjack Profitabil Gratuite
Cu toții iubim un slot care poate declanșa din nou rotirile gratuite, iar pentru a obține Book Of Gods pentru a face acest lucru, veți avea nevoie din nou de 3 sau mai multe cărți pentru a ateriza oriunde în vedere.
Oferind o mulțime de moduri de a câștiga și o caracteristică unică, care ar vedea slot machine medie fiind pus la pășune, Twin Spin este bine în valoare de o privire dacă sunteți complet nou la pokies on-line sau au jucat de ani de zile.

Cazinou online 3d păcănele gratuit 2023

Jocuri Cele Mai Bune Ruletă Gratuite 2023
Cu toate acestea, există o gamă largă de jocuri pe care le puteți încerca.
Cazinou Web Păcănele Gratuit 2023 Fără Descărcare
Această metodă este cea mai ușoară, dar poate dura până la două zile lucrătoare pentru procesare.
Superbet Jocuri Casino Live

Marketing direct

20,00 lei

Stoc epuizat

Rezervă Categorii: , Cod: 9723Autor: Constantinescu MihaelaData apariție: 01-04-2016

Descriere

Cum sa creasca eficienta vanzarilor? Care sunt cele mai performante solutii de marketing? Sunt intrebari care insotesc permanent evolutia profesionala a specialistului in marketing si care isi schimba mereu raspunsul, in functie de transformarile care au loc in economie, in tehnologie, in preferintele consumatorilor, in societatea umana, in general.

Adresarea directa catre consumatorul potential s-a dovedit a fi o cale eficienta de stimulare a vanzarilor si de loializare a publicului tinta. Daca pana acum realitatea avea un considerabil avans in fata demersurilor de teoretizare a fenomenelor economice (in secolul al XV-lea a fost tiparit primul catalog care a fost transmis direct catre potentialii cumparatori, dar conceptul de marketing direct a fost elaborat in a doua jumatate a secolului XX), astazi asistam la schimbari profunde chiar la nivelul a ceea ce numim realitate. Mediul in care traim devine tot mai inteligent, iar inteligenta, tot mai artificiala.

Marketerul epocii contemporane se afla in fata unei redutabile provocari. Trebuie sa fie tot mai competitiv si, daca doreste sa contribuie la cresterea vanzarilor, sa fie cu un pas inaintea schimbarilor din piata.
Societatea digitala genereaza transformari ale nevoilor consumatorilor, ale limbajului in care acesta comunica, dar si ale canalelor de comunicare. Pregatirea specialistului in
marketing va trebui completata pentru a putea utiliza cele mai avansate tehnologii digitale, pentru a fi acolo unde se afla si potentialul cumparator.

In era digitala, obiectele promovate vor fi conectate la internet sau vor fi produse digitale. Internetul lucrurilor ne conduce spre o noua viziune asupra a ceea ce va insemna existenta umana intr-un mediu inteligent, dar si spre noi solutii de marketing. Marketerul va trebui sa evolueze cu abilitate si profesionalism pentru a-si remodela comunicarea persuasiva intr-o realitate cosubstantiala: fizica si virtuala. In plus, nu se stie, dar poate ca decizia de cumparare va apartine in viitor, intr-o anumita masura si entitatilor digitale (in modelele virtuale de case inteligente, obiectele de uz casnic, cum ar fi, frigiderul, pot semnala consumul unor produse si, eventual, pot comanda inlocuirea acestora, evident, pe baza unor algoritmi stabiliti de catre proprietarul acestora).
Cunoasterea evolutiei marketingului este o importanta
necesitate educationala si, de ce nu, o sursa de inspiratie pentru
a gasi noi solutii in viitor.

Informații suplimentare

Titlu

Marketing direct

Preț

20,00

ISBN

978-606-26-0533-9

Format

A5

Pagini

122

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Marketing direct”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON