Marketing direct in invatamantul superior

35,00 lei

Out of stock

Rezervă Cod: 381703Autor: Avram Emanuela MariaData apariție: 03-02-2016 Cuprins Răsfoiește

Description

Comunicarea – temelie a Marketingului Direct – este un proces caruia i se acorda o atenție deosebita intrucat de eficiența sa depinde succesul oricarei organizații, dar și al oricarui individ. Aceasta reprezinta, așadar, un proces complex ce include multe elemente, prin intermediul careia ”se exprima idei, sentimente, informații și se creeaza interacțiuni sociale”. (http://www2.afs.or.jp/volex2005/ dicomm.pdf)

Toți oamenii și toate organizațiile comunica mereu prin orice acțiune intreprinsa. De cand ne trezim dimineața pana ce mergem seara la culcare comunicam intruna, chiar daca nu realizam. Comunicam cu oricine, chiar și cu noi inșine, chiar daca nu exprimam acest lucru in mod direct. Și cu toate acestea, chiar daca totul este comunicare și comunicarea este totul, uitam adesea de acest minunat și complex proces. Deseori, nu realizam ca o simpla privire are un impact comunicațional profund asupra celui caruia ii este destinata, ca un simplu gest genereaza efecte puternice și un anumit stil vestimentar comunica un mesaj sublim. Cateodata, nu conștientizam ca un ”smiley face” face minuni in comunicarea online și poate schimba starea de spirit a interlocutorului, sau ii poate genera dorința de a acționa intr-o anumita direcție, ba chiar il poate incuraja sau impulsiona spre realizarea propriilor obiective.

Additional information

Titlu

Marketing direct in invatamantul superior

Preț

35,00

ISBN

978-606-26-0463-9

Format

A5

Pagini

274

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Marketing direct in invatamantul superior”
LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON