Aparate de 3d slot jocuri de cazinou online

  1. Sloturi Noi Gratuite: NetEnt a adus la viață basmul iconic al lui Jack și vrejul de fasole într-un joc slot de basm.
  2. Casino Online Romania Paypal - În plus, un jucător aleatoriu va avea o recompensă plasată pe cap – scoaterea lui vă va permite să obțineți un premiu suplimentar în bani.
  3. Cele Mai Bune Jocuri De Noroc Online: Indiferent dacă jucați pe desktop, laptop, tabletă sau smartphone, vă veți putea bucura de întreaga gamă de jocuri de cazino live de la Evolution.

Strategii păcănele electronic

Cele Mai Bune Bonusuri Cazinou
Poate că acest lucru este în concordanță cu filozofia sa non-profit, academică.
Statistici Pentru Rotirile Gratuite La Jocurile De Cazinou În 2023
Uită - te la următoarea cronologie și veți vedea ce vreau să spun.
Sloturile video sunt o serie de jocuri cu cinci role care au runde bonus speciale și alte caracteristici.

Blackjack profitabil online 2023

Spins Gratuite La Sloturi Cu Fructe În Cazinouri Online Autorizate În 2023
În funcție de numărul de jucători care îl caută, Fancy Alice nu este un slot foarte popular.
Jocuri Ca La Cazinou Gratuite
Fifi Servitoarea Franceză vă va câștiga 500 de monede și Matt managerul vă va câștiga 600 de monede.
Bani Cazinou Fără Depozit Fara Depunere

Managementul fortelor de vanzare

43,00 lei

Descriere

A vinde azi, inseamna a fi responsabil si capabil de a aduce in fata clientilor ceea ce isi doresc si chiar mai mult de atat, ceea ce nu au gandit ca poate exista. Intr-o lume a schimbarilor, a informatiilor si tehnologiilor de viitor rolul celor care vand produse si servicii este foarte important. Desi se dezvolta noi tehnici de vanzare in care nu exista contact direct intre vanzator si client, locul vanzarilor personale este bine stabilit.

Aparitia conceptului de forta de vanzare a revolutionat stiinta vanzarii, conferind personalului antrenat in aceste activitati rolul de forta motrica, generatoare de profit pentru intreprindere si satisfactie pentru clienti. Lucrarea Managementul fortelor de vanzare se doreste a fi o analiza a rolului jucat de fortele de vanzare in cadrul intreprinderii, care a adoptat conceptul de marketing si a stabilit coordonatele politicilor mixului de comunicatie in concordanta cu obiectivele generale ale organizatie si sa ofere informatii pentru realizarea unui cadru general de organizare si gestionare a fortelor de vanzare.

S-a abordat continutul si specificitatea conceptului de forta de vanzare in contextul evolutiei marketingului, punand in evidenta principalelor etape care au marcat dezvoltare si imbogatirea sa. Desi exista mai multe opinii cu privire la locul si rolul fortelor de vanzare in cadrul intreprinderii, in unanimitate specialisti ai marketingului recunosc faptul ca acestea reprezinta principala cale de a vinde si de a comunica cu clientii.

Lucrarea Managementul fortelor de vanzare, prin structura si continutul sau ofera o imagine sintetica si cu caracter practic cu privire la managementul fortelor de vanzare, evidentiind importanta tuturor aspectelor si in special a rolului jucat de fortele de vanzare ca al cincilea element al mixului de marketing.

Fortele de vanzare reprezinta o resursa interna extrem de importanta, care trebuie recrutata, selectionata, pregatita si motivata corespunzator pentru ca reversibilitatea acestor demersuri sa fie reala si pe masura asteptarilor. Rolul fortelor de vanzare sporeste si se diversifica continuu, acestea nefiind considerate ca simpli agenti de vanzare ci adevarati manageri ai relatiei cu clientii.

Informații suplimentare

Titlu

Managementul fortelor de vanzare

Preț

43,00

ISBN

978-973-129-399-8

Format

Academic

Pagini

194

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Managementul fortelor de vanzare”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON