Managementul competitivitatii si benchmarkingul

11,00 lei

Descriere

Minidictionarul de management (1) „Strategia si managementul strategic” este conceput
ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor
interesate de problematica acestui domeniu managerial.

Minidictionarul contine:
a) termenii utilizati cel mai frecvent in aceasta zona a managementului;
b) un fond minim de termeni de management esentiali, care se refera la conceptele si
instrumentarul de baza manageriale comune tuturor domeniilor manageriale. Acestia
au in vedere conceptele de stiinta si practica manageriala, functiile managementului,
sistemul si subsistemele manageriale, managerii si leaderii, anumite metode
manageriale s.a.

Prezentul minidictionar are la baza Dictionarul de management* general, care cuprinde
peste 4.000 de termeni manageriali, realizat sub egida stiintifica a Societatii Academice
de Management din Romania (SAMRO) si cu suportul Consiliului National al Intreprinderilor
Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) si al proiectului POS-DRU
ANTREMAN, unde sunt implicate Anglia Ruskin University din Cambridge, Anglia si ASE
Bucuresti.

Dictionarul are o structura moderna, acordand o atentie deosebita nu numai definirii riguroase
a termenilor, ci si facilitarii identificarii si utilizarii acestora de catre managerii, specialistii
in management, studentii care studiaza sau sunt interesati in management si tuturor celor
care doresc sa inteleaga aprofundat aceasta zona a managementului si sa il practice cu un
plus de rigurozitate si eficacitate. Principalele componente ale microdictionarului sunt:
• lista coordonatorilor si autorilor,
• cuvant inainte,
• cuprinsul in limba romana,
• cuprinsul in limba engleza,
• minighid de utilizare a dictionarului,
• termenii ordonati alfabetic,
• indexul termenilor in limba romana,
• indexul termenilor in limba engleza,
• bibliografie.

Fara indoiala ca dictionarul – in ciuda eforturilor intense depuse – nu este perfect. De
aceea, rugam pe cei care il consulta sa ne comunice observatiile si sugestiile pe care le au.
Acestea ne vor fi deosebit de utile in realizarea urmatoarelor editii a dictionarului.

Nu putem incheia acest succint cuvant introductiv fara a multumi specialistilor care, in
calitate de autori si/sau coordonatori, au contribuit la realizarea dictionarului.

In final, evidentiem ca publicarea dictionarului in aceasta prima editie a fost posibila datorita
resurselor puse la dispozitie de POS-DRU, in cadrul proiectului ANTREMAN.

Prof.univ.dr. Ovidiu Nicolescu

Informații suplimentare

Titlu

Managementul competitivitatii si benchmarkingul

Preț

11,00

ISBN

978-973-129-883-2

Format

A5 14,5 x 20,5

Pagini

88

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Managementul competitivitatii si benchmarkingul”
LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON