Description
Publicitatea, un domeniu dinamic și fascinant, atrage, suscita dezbateri și controverse, dar și seduce, atat publicul larg, cat și specialiști din diferite domenii. Admirata, la inceputul istoriei sale, pentru valențele artistice exprimate, publicitatea este in prezent o constanta a vieții cotidiene. Interesul specialiștilor nu a facut decat sa creasca, iar aria abordarilor a devenit tot mai larga: de la economie și comunicare, la semiotica, lingvistica, politologie, sociologie sau psihologie.
Cartea de fața iși propune o abordare a publicitații ca modalitate de comunicare de care dispune o organizație. Structura lucrarii a fost astfel conceputa incat sa puncteze principalele etape ale demersului unei comunicari publicitare. Sunt aduse clarificari ale principalelor concepte cu care se opereaza in acest demers, precum și exemple ale utilizarii acestora, expuse intr-o maniera didactica.
Expunerea este completata cu precizari din punct de vedere al legislației naționale și europene in ceea ce privește realizarea publicitații in general și pentru anumite categorii de produse, condițiile de difuzare și cadrul instituțional in care se desfașoara.
O trecere in revista a istoriei publicitații, a tendințelor acesteia in contextul noilor tehnologii de comunicare, dar și ca urmare a emergenței unor noi valori și schimbari in plan social, vin sa intregeasca prezentarea noastra.
Lucrarea se dorește un instrument de lucru pentru studenți sau specialiști din domeniul economic, care doresc sa se inițieze in activitatea publicitara, dar și o invitație pentru toți cei interesați sa ințeleaga mecanismele care fac din publicitate un instrument inconturnabil in comunicarea externa a unei organizații.
Autoarea,
Reviews
There are no reviews yet.