Descriere
Obiectivul principal al lucrarii este de a analiza o componenta a sistemului educațional romanesc și anume efectele interacțiunii dintre principiul proximitații in procesul de inscriere in invațamantul primar și gimnazial și mecanismul de admitere la liceu.
Lucrarea se adreseaza celor interesați de politicile educaționale și inegalitațile sociale, axandu-se pe modalitatea in care este organizat sistemul educațional și consecințele acestor tipuri de politici și decizii pentru parcursul educațional al elevilor/elevelor.
In acest sens, in lucrare este prezentat un studiu de caz care ilustreaza relația intre școala de proveniența a unui elev/unei eleve și tipul de liceu la care este admis/a in Municipiul București.
Relevanța subiectului decurge din faptul ca modalitatea in care este structurat sistemul de inscriere in preuniversitar are consecințe importate asupra parcursului educațional al elevilor/elevelor, ridicandu-se problema asigurarii principiului echitații, unul din principiile care stau la baza funcționarii sistemul educațional romanesc.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.