Comunicarea si negocierea in afaceri – esenta succesului antreprenorial

45,00 lei 40,50 lei

Stoc epuizat

Rezervă Categorii: , Cod: 10013Autor: Popescu ManoelaData apariție: 10-06-2013 Cuprins Răsfoiește

Descriere

Afacerea reprezinta sursa principala de putere si de influenta dintr-o
societate, dar, in acelasi timp, si cea mai puternica forta a schimbarilor sociale.
Privita ca un sistem de actiuni si nevoi ale indivizilor implicati si a evolutiei
acesteia in concordanta cu schimbarile permanente ale mediului (atat
economic, cat mai ales social), afacerea reuneste ansamblul reusitelor
intreprinderilor, indivizilor, membri organizationali. De-a lungul timpului,
viziunea asupra entitatii socio-economice s-a schimbat permanent, generand
aparitia si evolutia teoriilor si modelelor ce guverneaza acest concept, in
incercarea evidenta de a identifica factorii determinanti si modelele de succes.


Cunoscut fiind faptul ca orice entitate se infiinteaza pentru a obtine succes,
indiferent de domeniul de activitate, de context sau de sistemul in care apar si
se manifesta. Mai mult decat atat, trebuie remarcat faptul ca afacerea nu este
doar un raspuns tehnic la problemele tehnico-economice cu care se confrunta in
cadrul mediului sau de actiune, ci si un instrument cultural de abordare a problemei
umane, a structurarii si regularizarii cooperarii conflictuale a participantilor.

Antreprenoriatul, caracteristica comportamentala a unei entitati,
reprezinta un mod de viata. Teoriile firmei relevand faptul ca toti indivizii pot
fi considerati antreprenori, datorita modului de a actiona, de a intreprinde ceva
si de a persevera in demersul lor. De altfel, antreprenoriatul are legatura cu
schimbarea, cu inovarea si creativitatea, fiind necesar pentru asigurarea
competitivitatii si succesului entitatilor fizice si juridice. Se afirma ca
antreprenoriatul este o problema de alegere. Conceptul de intreprinzator sau
antreprenor fiind legat de cunostinte, informatii relevante, flexibilitate,
adaptare, creare de conditii si oportunitati in speranta asigurarii unei
competitivitati reale.

Informații suplimentare

Titlu

Comunicarea si negocierea in afaceri – esenta succesului antreprenorial

Preț

45,00

ISBN

978-606-647-688-1

Format

Academic

Pagini

398

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Comunicarea si negocierea in afaceri – esenta succesului antreprenorial”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON