Site-uri de română sloturi

  1. Cum Sa Joci La Aparatele De Sloturi Si Sa Castigi Online In 2023: Acest lucru nu este necesar în timpul înregistrării, dar Casino Room vă va cere să vă verificați ID-ul înainte de a efectua o retragere.
  2. Cele Mai Mari Cazinouri Din Lume Dupa Venituri - Verificarea ajută Cazinoul să crească protecția împotriva conturilor multiple.
  3. Cele Mai Jucate Cele Mai Bune Blackjack Sigur: Acestea iau forma simbolurilor clasice de slot.

Descarca jocuri păcănele gratis

Ultimele Jocuri De Noroc Blackjack Pentru Bani 2023
Există multe site-uri care merită vizitate, dar pentru cele mai bune vă recomandăm să consultați clasamentul nostru oficial al celor mai bune site-uri de poker pe care jucătorii Ghana le pot accesa.
Ruletă Mobilă Populară Cazinou Cu Mulți Jucători Activi Și Recenzii Pozitive
Se pune un accent deosebit pe acoperirea securității cazinourilor, a sistemelor de control intern financiar și a analizei riscurilor și luarea deciziilor strategice eficiente privind prevenirea pierderilor.
De exemplu, puteți selecta operatorul în funcție de portofoliul său de jocuri sau de bonusuri.

Aparate cele mai bune păcănele mobil 2023

Bonusuri Fara Depunere Cazinou Fără Depozit
Acest joc este chestii de înaltă calitate, în comparație cu jocuri, cum ar fi Top Trumps fotbal stele slot-timpul showbiz.
Toate Jocurile De Cazinou Online In Romania
Playboy este un cinci role, 243 mod de plată și 150 Slot Machine monede.
Regulament Blackjack Fără Depunere

Comunicare organizationala

40,00 lei

Stoc epuizat

Rezervă Categorii: , Cod: 4861Autor: Constantinescu Dumitru, Dumitrașcu Elena, Gîrboveanu Sorina RaulaData apariție: 23-09-2011 Cuprins

Descriere

Intre disciplinele conturate in ultimii ani ca esentiale pentru performantele organizatiei se numara si „comunicarea organizationala„. Astazi, orice organizatie trebuie, de voie sau de nevoie, sa-si asculte interlocutorii si sa raspunda asteptarilor unui public din ce in ce mai divers si exigent. Actionarii, furnizorii, consumatorii, liderii de opinie, jurnalistii si puterile publice si-au afirmat dreptul de a sti si a intelege.

Acestia comunica si doresc sa construiasca o politica de comunicare cat mai eficace. In ceea ce priveste organizatia, filozofia comunicarii organizationale se bazeaza pe armonizarea diferitelor moduri de exprimare in mediul intern si extern. Fireste, organizatia este interesata de imaginea sa. O buna comunicare vizeaza sa dea importanta unei imagini pozitive, continuu mai bogata si mai coerenta. Manevra nu este usoara datorita multiplelor bariere, intre care: eterogenitatea publicului, pluralitatea mesajelor din si inspre organizatie, diversitatea circumstantelor de emitere si receptie.

Lucrarea pe care o prefatam, mai mult decat un manual universitar, tine sa semnaleze prin procesul epistemologic realizat doua idei majore: comunicarea organizationala nu este o disciplina miraculoasa, iar imaginea organizatiei nu este nici fructul hazardului si nici un dar cazut din cer. Bazandu-se pe mixul dintre gandirea analitica si gandirea creativa a modurilor operatorii si pe folosirea conceptului de comunicare globala, autorii se refera atat la continutul actelor de comunicare, cat si la rolul comunicarii in procesul managerial.

Comunicarea organizationala” apare din ce in ce mai mult ca un proces complex in care semnificatia mesajelor nu este o data a priori, ci o constructie cu un profund caracter cultural care se elaboreaza in colectiv conform situatiilor, in timp si in spatiu.

Un nivel ulterior al dezbaterii este dedicat strategiilor de comunicare. Aceasta parte a cartii reprezinta zona in care se instaleaza o riguroasa cercetare a specificului demersului strategic de comunicare. Autorii sunt interesati de cunoasterea configuratiei fizice si relationale a sistemului de comunicare manageriala. Scopul cunoasterii este „netezirea” caii spre armonizarea si asigurarea pluralitatii strategiilor de comunicare. In acest context, examinarea de perspectiva a mediului organizatiei pune accentul pe importanta analizei unei serii de binoame-public.

Campul cercetarii reda atat situatii de stimulare, emulatii, motivatie si satisfactie, cat si situatii conflictual-tensionale. Referitor la acestea din urma, autorii sustin ideea ca managerii organizatiei trebuie sa propuna modalitati de suscitare si chiar de perpetuare a unor conflicte, dar si modalitati de ameliorare si rezolvare. Prin cercetarea surselor conflictelor si a relatiei dintre comunicare si conflict sunt formulate strategii de solutionare a conflictelor. Totodata, se argumenteaza ca negocierea ocupa locul central in gestiunea relatiilor din interiorul organizatiei, precum si a relatiilor dintre organizatie si mediul sau extern.

Autorii, dupa ce au opinat asupra intregului inventar al problemelor comunicarii organizationale, incheie lucrarea cu o tema deosebit de generoasa: comunicarea manageriala interculturala. Axul central al temei este reprezentat de abordarea dimensiunilor culturale folosind cercetarile „greilor”: Geert Hofstede, Fons Trompenaars si Edward Hall. Pe de alta parte, apreciem foarte importanta si cercetarea sinergiei culturale care faciliteaza dezvoltarea de sisteme si activitati umane mult mai eficace. Pe baza unei ample documentari in literatura straina si nationala, cat si surprinderii unor realitati practice specifice organizatiilor romanesti, autorii au initiat un demers stiintific reusit, original, dens in opinii pertinente si provocatoare. Consideram, si avem convingerea, ca lucrarea „Comunicare organizationala” va fi receptata pozitiv de un cerc larg de cititori si se va inscrie, alaturi de celelalte cercetari de specialitate, in portofoliul stiintific relevant din domeniul comunicarii.

 
Prof. univ. dr. Dan POPESCU
Academia de Studii Economice, Bucuresti

Informații suplimentare

Titlu

Comunicare organizationala

Preț

40,00

ISBN

978-973-129-831-3

Format

Academic

Pagini

364

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Comunicare organizationala”
LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON