Abordarea diferentiata a invatarii – un raspuns la nevoile reale de dezvoltare a copilului

28,00 lei 25,20 lei

Disponibil pentru precomandă

Precomandă Categorii: , , Cod: 6102021Autor: Toderici Ovidiu FlorinData apariție: 30-09-2021 Cuprins Răsfoiește

Descriere

Lucrarea, structurată sub forma unui ghid metodologic, îşi propune un prim pas în identificarea de soluţii legate de o abordare diferenţiată a învăţării la ciclul primar. Pornim de la faptul că profesorul este provocat să accepte, în primul rând, diversitatea dintr-o clasă, faptul că fiecare elev are propriile sale capacităţi intelectuale, diferite de cele ale altor colegi, că fiecare are stilul său propriu de a învăţa şi fiecare are nevoile sale în privinţa asimilării de informaţii. Aşadar, unul dintre cele mai importante aspecte ale învăţământului actual este nevoia sa de adaptare la necesităţile copiilor, oricare ar fi acele necesităţi şi oricare ar fi copiii – fie că sunt copii cu CES, fie că pur şi simplu sunt copii cu un ritm mult mai încet de învăţare. Din acest punct de vedere, poate una dintre cele mai mari provocări căreia este necesar să-i facă faţă un profesor este adaptarea stilului de predare astfel încât să corespundă necesităţilor fiecărui elev în parte. Ţinând cont de interesele fiecărui elev, de experienţele şi ţelurile sale, facem, de fapt, un pas important în educaţia elevilor şi integrarea lor în societate.

 

Informații suplimentare

Titlu

Abordarea diferentiata a invatarii – un raspuns la nevoile reale de dezvoltare a copilului

Preț

28,00

ISBN

978-606-26-1395-2

Format

Academic

Pagini

93

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Abordarea diferentiata a invatarii – un raspuns la nevoile reale de dezvoltare a copilului”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON