Descriere
Lucrarea, structurata sub forma unui ghid metodologic, isi propune un prim pas in identificarea de solutii legate de o abordare diferentiata a invatarii la ciclul primar. Pornim de la faptul ca profesorul este provocat sa accepte, in primul rand, diversitatea dintr-o clasa, faptul ca fiecare elev are propriile sale capacitati intelectuale, diferite de cele ale altor colegi, ca fiecare are stilul sau propriu de a invata si fiecare are nevoile sale in privinta asimilarii de informatii. Asadar, unul dintre cele mai importante aspecte ale invatamantului actual este nevoia sa de adaptare la necesitatile copiilor, oricare ar fi acele necesitati si oricare ar fi copiii – fie ca sunt copii cu CES, fie ca pur si simplu sunt copii cu un ritm mult mai incet de invatare. Din acest punct de vedere, poate una dintre cele mai mari provocari careia este necesar sa-i faca fata un profesor este adaptarea stilului de predare astfel incat sa corespunda necesitatilor fiecarui elev in parte. Tinand cont de interesele fiecarui elev, de experientele si telurile sale, facem, de fapt, un pas important in educatia elevilor si integrarea lor in societate.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.