Jocuri de noroc online cu cazinou

  1. Statistici Despre Jocurile De Cazinou În 2023: Deoarece suntem suficient de privilegiați pentru a vă aduce întregul portofoliu Microgaming, suntem, de asemenea, bucuroși să vă putem oferi Keno, razuibile, Bingo și alte jocuri casual, precum și o selecție extinsă de titluri de video poker.
  2. Super Cele Mai Bune Spins Gratuite Fara Depunere - Evident, cu cât sunt mai multe locuri, cu atât mai mult le poate lua să se umple și să înceapă turneul.
  3. Păcănele Mobil Jocuri De Cazinou Online Fără Depozit: Avantajul adăugat este portofelul partajat, deși numerarul promoțional nu se aplică.

Jocuri noroc gratis aparate

Cazinou Cu Bonus Fara Depunere 2023
Mai jos am enumerat Site-urile Visa casino Romania care oferă unele dintre cele mai profitabile oferte de bonus Visa casino de pe piață.
Jocuri Poker Texas Gratis
Fidel titlului jocurilor, aceste pariuri speciale au nume franceze.
Nu se concentreze Este pe case de pariuri ilegale în cockpits și pe piste de curse de cai.

Cele mai bune cazinou slot spins gratuite 2023

Cum Se Joacă La Ruleta Electronică În Cazinou
Cu toate acestea, am putea argumenta că este încă interesant în sine, oferind un câștig maxim de 250,000 de monede sau 5000x miza.
Cazinou Rotiri Gratuite 2023
Iată câteva opțiuni pe care le puteți alege pentru a obține cariera de poker de la sol.
Od Bonus Casino Pentru Jucătorii Din România

Prouniversitaria.ro

Stil de viață și stres: Cum pot face față absolvenții provocărilor societății de azi

Interviu cu psihologul și trainerul Ofelia Neagu 

 

Factori de stres au fost și vor mai fi, în orice moment, la orice vârstă. Cu atât mai mult, într-o lume dinamică, plină de provocări, în continuă mișcare, așa cum este cea în care trăim noi acum. Specialiștii spun că mai ales tinerii, aflați în pragul unui drum profesional, se simt supuși unor mari presiuni. 

Am stat de vorbă cu psihologul și trainerul Ofelia Neagu, pentru a afla dacă între stres și stil de viață există în mod clar o legătură. Și dacă există „rețete” pentru a ieși din hățișul unor provocări deloc comode. Care duc la oboseală, stres cronic și, în cele din urmă, la burnout.  

 

Ai examene, ai interviuri, ai o groază de task-uri pe telefon, pe e-mail, pe rețele… Simți că îți explodează capul. E de la stres? 

Pentru a clarifica, ar trebui să ne uităm la modul în care definim stresul. Există mai multe definiții ale stresului, dar sintetizându-le, am putea spune într-un mod simplificat și ușor de înțeles, că stresul este o reacție de adaptare a organismului nostru, atunci când percepem un decalaj între cerințele cu care ne confruntăm și resursele de care dispunem pentru a face față acelor situații și cerințe. Sigur că nu vom avea probabil niciodată un echilibru perfect între resursele de care dispunem și cerințele cu care ne confruntăm din mediu, dar ceea ce este important, este ca acest decalaj dintre cerințe și resurse să nu fie doar pe minus”.  

Și dacă este totuși așa, pentru că vor fi perioade în care vom simți că nu avem suficiente resurse pentru a face față, este important ca balanța să nu rămână în acest fel o perioadă lungă, fără a ne reechilibra, pentru că în acest caz, stresul va deveni o constantă în viața noastră. Vor fi întotdeauna perioade stresante în viața noastră, nu le putem elimina total, dar este important să reducem pe cât posibil nivelul stresului, eliminând factorii de stres și să le compensăm cu perioade de liniște și relaxare, tocmai pentru a nu ajunge la stres cronic și burnout.  

Trebuie să menționăm însă că nivelul perceput al stresului este subiectiv și depinde de o serie de particularități ale fiecărei persoane. Cu siguranță că fiecare dintre noi a observat faptul că puși în fața aceleiași situații dificile, cu potențial stresant, doi oameni vor reacționa diferit și vor avea un nivel de stres diferit. Unei persoane situația respectivă îi poate produce un nivel foarte ridicat de stres, în vreme ce o altă persoană poate avea un nivel foarte scăzut de stres, pusă în fața aceluiași context.  

Ce face diferența? Experiențele persoanei respective, precum și resursele de care omul dispune pot face diferența și pot influența nivelul perceput al stresului. Și este clar că dispunem de resurse și experiențe de viață diferite, comparativ cu cei din jurul nostru.  

 

Există vreun… secret pentru a scăpa de stres?  

Cu cât vom avea un stil de viață mai agitat, cu multe activități, multă presiune și nici nu ne vom opri din când în când să ne uitam puțin la noi, să ne conectăm cu noi și cu nevoile noastre și să ne încărcăm bateriile”, să vedem ce avem nevoie pentru a face față, cu atât mai mare este riscul de a ajunge la stres cronic. Un stil de viață echilibrat, o prioritizare atentă a activităților în care ne implicăm, a experiențelor pe care alegem să le trăim, precum și prioritizarea timpului alocat nouă reprezintă cheia care ne ajută, chiar într-un mediu în continuă agitație, să reușim să menținem un nivel mai redus al stresului.  

Uneori, mai ales la vârsta la care finalizăm facultatea, putem avea impresia că avem tot timpul din lume să ne odihnim, odată ce reușim să atingem tot ce ne-am propus. Numai că vom constata că în cazul în care nu ne prioritizăm și timpul pentru noi, după ce am ajuns unde ne-am propus, suntem epuizați. Stresul lasă urme, acesta este un aspect important pe care merită să îl avem în vedere. Și uneori, urme care nu se mai șterg.  

 

Se vorbește foarte mult despre alegeri sănătoase în viață. Cum le poate face un tânăr, la început de profesie, după absolvire?   

Probabil una din ideilecheie care ajută într-un mediu dinamic și versatil, plin de factori de stres, este o prioritizare atentă a activităților și experiențelor pe care le alegem, pe criterii cât mai consistente, nu doar de dragul de a le bifa. Sigur că ne dorim să experimentăm cât mai mult, pentru că asta înseamnă dezvoltare, înseamnă cunoștințe și abilități noi, dar în același timp, avem nevoie să stabilim o serie de criterii clare în funcție de care selectăm cele mai importante și relevante acțiuni, tocmai pentru a nu ne epuiza în diferite direcții care nu ne ajută.  

Cum poate face un tânăr alegeri sănătoase? În primul rând merită să fie permanent conectat cu nevoile sale, pentru a putea preveni epuizarea și stresul cronic. De asemenea, are nevoie de o claritate în ceea ce își dorește, ca parcurs profesional și personal. În acest fel, va avea o serie de repere mai clare pentru alegerile pe care le face.  

Mai mult, fiind la început de drum, din punct de vedere profesional trebuie să aleagă cu atenție tipul de job pe care îl acceptă și să fie atent să primească o remunerație corectă. De ce spun asta? Sunt oameni care ar putea fi tentați, mai ales fiind la începutul carierei, când își doresc să învețe, să accepte oferte de lucru foarte prost plătite, ce necesită un efort uriaș din partea lor, cu ore suplimentare făcute în mod constant și chiar și într-o cultură organizațională toxică. Merită să evaluăm cu atenție raportul dintre salariu și munca depusă, astfel încât acesta să fie just și să nu acceptăm la locul de muncă comportamente agresive, bullying și alte asemenea comportamente, care țin de o cultură organizațională toxică și pot crește nivelul de stres.  

 

Care este provocarea, din punctul de vedere al stresului?   

Provocarea poate veni și din faptul că vedem de multe ori o încercare de normalizare a stresului și vedem acest lucru în special în mediul organizațional. Auzim de multe ori în jurul nostru că stresul este ceva normal în zilele noastre, că nu prea avem cum să trăim fără stres și chiar faptul că oamenii care nu se stresează de fapt nu fac nimic. Într-o extremă, ni se spune că oamenii care au succes sunt automat stresați, ca și cum cele două, succesul și stresul, vin la pachet”. Toate acestea duc la o perspectivă periculoasă asupra stresului și ne pot determina să îl considerăm normal, cu toate că nu stresul reprezintă normalitatea. Starea de bine și echilibrul sunt normale.  

Iar acest lucru, faptul că acceptăm stresul ca pe ceva normal, ne poate duce foarte ușor către stresul cronic și problemele de sănătate care sunt de multe ori asociate cu acesta. Pe de altă parte, avem nevoie de puțină presiune pentru a nu stagna, pentru a ne mișca din loc”. Contează însă cantitatea”, de la un punct încolo, prea multă presiune, prea multe cereri, în condițiile unor resurse limitate de care dispunem, se traduc în stres și pe termen lung, dacă nu facem nimic să echilibrăm lucrurile, în stres cronic.  

 

Pot fi învinse provocările lansate de societatea de azi? Care sunt „armele” pentru a cuceri viteza-lumină a societății? 

O modalitate bună de a face față provocărilor societății de azi o mai reprezintă și dezvoltarea unor abilități transferabile – adică, a unor abilități care sunt relevante pentru mai multe domenii de activitate sau industrii. În felul acesta, de fapt, ne dezvoltăm flexibilitatea și putem face față și ne putem adapta mai ușor atunci când suntem puși în fața unor situații neprevăzute. Reușind să ne adaptăm mai ușor la situații dintre cele mai diferite, având resursele necesare pentru a face față, este clar că și nivelul perceput al stresului va fi unul mai mic, comparativ cu situațiile în care simțim că nu suntem echipați” în mod adecvat pentru a le gestiona într-un mod adecvat. Un exemplu de astfel de abilități transferabile? Inteligența emoțională, gândirea critică și gândirea creativă, abilitățile de comunicare, mai ales comunicare cu tipologii diferite și dificile de oameni – sunt doar câteva exemple de abilități transferabile, utile în orice domeniu de activitate am intenționa să construim o carieră.  

Odată ce avem dezvoltate o serie de abilități care ne ajută să facem față unor situații dintre cele mai diferite, ne vom simți mai încrezători și în contextul unei lumi imprevizibile, în continuă schimbare, așa cum este cea în care trăim acum. 

Postează un comentariu

LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON