Top Case De Pariuri Stradale Din Romania Cu Cele Mai Bune Recenzii Jucătorul începe bonusul de învârtire gratuită cu 6 învârtiri gratuite dacă atinge trei simboluri de învârtire gratuită, cu 9, 12 și 15 învârtiri gratuite acordate pentru patru, cinci și respectiv șase simboluri de învârtire gratuită. Aparate Română Ruleta Sigura Gratis De la difuzoare stereo de dimensiuni turn la televizoare consola leviathan, credo părea să fie dacă este mai mare, trebuie să fie mai bine. Jocuri Cele Mai Bune Blackjack Electronic Cazinou Gratis
Vineri, 26 mai, Editura Pro Universitaria organizează, în cadrul celei de-a XVI-a ediții a Salonului internațional de carte Bookfest, lansarea cărții „Eu îmi aleg viitorul. De la teorii și modele, la practici în consilierea pentru orientare școlară și profesională”, scrisă de Tatiana Barbaroș. Evenimentul este programat să înceapă la ora 14:00, în Pavilionul B2 al Romexpo, la standul E10. Invitat special al lansării este Doina Popescu, profesor și consilier școlar din București.
Lucrarea Tatianei Barbaroș este destinată cadrelor didactice, părinților și tuturor persoanelor care doresc să asiste adolescenții în procesul consilierii școlare și profesionale.
Autoarea este doctor în științele educației, psiholog principal, supervizor în domeniul Psihologiei Educaționale, Consilierii Școlare și Vocaționale și psihoterapeut, formator, mentor, cu o experiență profesională de peste 20 de ani în domeniul psihologiei educaționale, profesor consilier în cadrul Centrului Județean de Resurse și Asistență Educațională Constanța. Tatiana Barbaroș este absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației a Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca și a programului de Studii Aprofundate „Psihologie Industrială și Organizațională” din cadrul aceleiași universități, a Masteratului „Politici publice și administrație publică” din cadrul Facultății de Filosofie a Universității București.
„Cartea a apărut în urma acumulării experienței practice în domeniul psihologiei școlare de peste 24 de ani, pe parcursul acestei perioade, una dintre preocupări a fost reprezentată de elaborarea și implementarea unor programe menite să faciliteze decizia adolescenților privind traseul lor profesional viitor. S-a constatat că intervenția asupra unora dintre factori, de exemplu intervenția la nivelul adolescenților fără a-i implica pe părinți, nu era eficientă pe termen lung. Aplicând un demers integrativ, în care să fie implicați concomitent adolescenții, cadrele didactice și părinții, putem asigura eficiența procesului alegerii unui traseu profesional potrivit al adolescenților. În această lucrare propunem un model pedagogic integrativ de consiliere școlară și profesională adresat cadrelor didactice, adolescenților și părinților”, menționează autoarea.