Apariție editorială: Septimiu Chelcea, Psihologia Publicității. Despre reclamele vizuale

01 decembrie
Apariție editorială: Septimiu Chelcea, Psihologia Publicității. Despre reclamele vizuale

Septimiu Chelcea,

Psihologia Publicității. Despre reclamele vizuale

București, Editura Pro Universitaria, 2021 (302 p. 44,20 lei)

Motto-ul cărții: „Publicitatea este știință, tehnică, artă și conștiință”.

 

Ne face o deosebită plăcere să anunțăm publicarea lucrării profesorului Septimiu Chelcea. Structura cărții cuprinde două părți:

I) ABC-ul publicității (123 de pagini);

II) Abordarea psihosociologică a publicității (132 de pagini).

Autorul abordează subiectul reclamelor vizuale, aducând în lumină ultimele teorii, ipoteze, analize, observații și experimente științifice interesante pe care cititorul le poate descoperi în condeiul de aur al unui scriitor celebru. Profesorul Septimiu Chelcea este un cercetător consacrat, care a reușit în fiecare scriere să transforme limbajul ștințific într-un limbaj accesibil tuturor sufletelor și tuturor minților umane. Vă așteptăm cu drag să citiți lucrarea și să intrați în misterele universului psihosocial al publicității!

Sursa: Romania Sociala – Apariție editorială: Septimiu Chelcea, Psihologia Publicității. Despre reclamele vizuale | Romania Sociala

Detalii eveniment

Categoria: Pro Universitaria în presă

Postează un comentariu

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON