Sisteme informatice in marketing

35,00 lei

Stoc epuizat

Rezervă Cod: 340224Data apariție: 01-03-2013 Cuprins Răsfoiește

Descriere

Realizarile deosebite si fara precedent din domeniul tehnologiei
informatiilor si comunicatiilor (IT&C) au determinat schimbarea semnificativa a
modului de gestionare a informatiilor si de realizare a procesului decizional. In
prezent, managerii au acces la mult mai multe informatii, datele – suport formal
al informatiilor – se pot prelucra mult mai rapid, datele, informatiile si
cunostintele sunt resurse deosebit de importante, fara de care organizatiile
economico-sociale nu isi pot realiza obiectivele lor operationale, tactice si
strategice. Managementul acestor organizatii, cu profit sau nonprofit, publice sau
private, se poate realiza numai in conditiile existentei unor sisteme informatice
performante, de la cele pentru prelucrarea tranzactiilor pana la cele pentru topmanagement.
Realizarea unor astfel de sisteme informatice a devenit o
preocupare majora care intereseaza nu numai pe specialistii in Informatica, ci si
pe specialistii din alte domenii. In acest sens, au aparut diverse metodologii,
tehnici, standarde si instrumente care in principal imbina cunostinte
interdisciplinare cu scopul realizarii de sisteme informatice inteligente si
performante care sa sprijine factorii de decizie la nivel tactic si strategic din orice
entitate microeconomica.

In prezent, dar in special in perspectiva, pregatirea in Informatica a intregului
personal salariat din orice domeniu de activitate reprezinta o necesitate
pentru indeplinirea in mod corespunzator a tuturor sarcinilor de serviciu la
nivelul de calitate si de competenta impuse de cerintele si exigentele specifice
societatii informationale. Intr-un astfel de context, pregatirea in Informatica a
salariatilor din orice institutie, intreprindere, organizatie contribuie la realizarea
unei baze de cunostinte teoretice si practice necesare pentru indeplinirea cu
competenta a sarcinilor de serviciu, in conditiile cresterii rapide a complexitatii
aplicatiilor informatice si extinderii informatizarii in orice domeniu de activitate.
Prin problematica teoretico – metodologica si practic – aplicativa
abordata si tratata, prezenta carte se adreseaza, in primul rand, studentilor din
facultatile care au in planurile de invatamant discipline similare prin continut.
Aceasta carte poate fi utila si altor cititori interesati de problematica abordata si,
eventual, de modul didactic cum aceasta problematica este prezentata.

Fiind constient de dificultatile inerente specifice elaborarii unei astfel de
lucrari, in care nu s-a urmarit o abordare exhaustiva a acestui domeniu complex,
autorul aduce anticipat multumiri tuturor celor care vor intentiona sa contribuie
cu sugestii la imbunatatirea unei eventuale editii viitoare.

Autorul

Bucuresti, noiembrie 2012

Informații suplimentare

Titlu

Sisteme informatice in marketing

Preț

35,00

ISBN

978-606-647-534-1

Format

Academic

Pagini

338

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Sisteme informatice in marketing”
LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON