Descriere
Lucrarea Marketing general se doreste a veni in sprijinul tuturor
celor ce doresc sa patrunda in tainele unui domeniu relativ nou
in tara noastra, dar deosebit de complex si cu implicatii
puternice asupra economiei de piata – marketingul general.
Cartea Marketing general se prezinta sub forma unei serii de teste grila ce
vizeaza sa reflecte notiunile de baza ale marketingului general,
fiind conceputa in acelasi timp ca un ghid orientativ si ca un
mijloc de testare a cunostintelor deja acumulate.
Lucrarea cuprinde 8 capitole, fiind conturata conform
structurii manualului Marketing general elaborat de Prof. univ.
dr. Sica Stanciu si publicat in anul 2002 la Editura Dareco,
Bucuresti.
Grilele ce alcatuiesc prezenta publicatie au o singura
varianta de raspuns corecta. Verificarea raspunsurilor este
posibila prin consultarea grilei de raspunsuri, structurata de
asemenea pe capitole si prezentata la sfarsitul lucrarii.
Oana Simona (Caraman) Hudea
Recenzii
Nu există recenzii până acum.