Evenimente

Septimiu Chelcea, Psihologia Publicității. Despre reclamele vizuale București, Editura Pro Universitaria, 2021 (302 p. 44,20 lei) Motto-ul cărții: „Publicitatea este știință, tehnică, artă și conștiință”.   Ne face o deosebită plăcere să anunțăm publicarea lucrării profesorului Septimiu Chelcea. Structura cărții cuprinde două părți: I) ABC-ul publicității

Cristian Pavel: – Bună ziua dragi prieteni, stimaţi telespectatori! Astăzi Pro Universitaria găzduieşte pe decanul Facultăţii de Limbi şi Literaturi Străine din cadrul Universităţii Dimitrie Cantemir, doamna conferenţiar doctor universitar Aurora Martin. Bine aţi venit! Aurora Martin: – Bine v-am găsit!

În perioada 3-5 iunie 2021, Universitatea „Transilvania” din Brașov, în parteneriat cu Consiliul de Etică și Management Universitar (CEMU), organizează cea de-a doua ediție a conferinței internaționale „Valorile etice în societatea actuală. Noi provocări și tendințe” (VESA). Conferința se va distinge printr-o serie de evenimente speciale,

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON