Despre creativitate. Ghid teoretic & reflectii in contextul comunicarii profesionale

45,00 lei

Disponibil pentru pre-comenzi

Precomandă Categorii: , , Cod: 20251610Autor: Dobrin Maria-Cristina, Mădălina BălășescuData apariție: 31-10-2025 Cuprins Răsfoiește

Descriere

Creativitatea reprezinta una dintre cele mai complexe si mai fascinante trasaturi ale fiintei umane. Definirea sa continua sa fie o provocare, data fiind natura sa multidimensionala si subtila. In context actual, adaptarea superioara sau functionala la mediul glo-bal, complex si imprevizibil, marcat tehnologic, implica un aport de creativitate semnificativ, care devine atribut al modului de a fi in lume si al experimentarii multidimensionale a vietii. In cadru profesional, creativitatea reprezinta termen cotidian discursiv si operational in domenii diverse, instrument si resursa pentru a genera idei, a concretiza actiuni si proiecte, a adauga plus valoare activitatilor profesionale. In spatiul public virtual sau real, creativitatea se profileaza, efervescent, ca tema de interes in sfera industriilor comunicarii (jurnalism, relatii publice, publicitate, marketing, consultanta etc), cu referinte frecvente in texte, discursuri, seminare, carti, articole, cursuri, proiecte, campanii de comunicare, comunicare mediatica in diverse formate. Noul context tehnologic aduce noi provocari (IA), aducand noi valente in definirea (deja) multidimensionala a creativitatii. Totusi, familiaritatea cotidiana cu conceptul creativitatii nu presupune simplitate, dimpotriva, situeaza discutia pe un teritoriu dinamic, cu multiple oportunitati de explorare care, dincolo de conventia exercitiului intelectual, au potential sa genereze raspunsuri si abordari practice.

Lucrarea de fata isi propune sa fie ghid in delimitarea teoretica a creativitatii, facilitand in plus accesul la viziunile asupra creativitatii ale unor specialisti in comunicare cu experienta relevanta in domeniu, pentru care creativitatea nu este o simpla notiunine, ci o prezenta vie, constanta in viata profesionala. Sinteza celor mai importante idei si directii teoretice de pe terenul creativitatii furnizeaza un cadru de referinta minimum necesar pentru aspecte-le centrale ale conceptului si imaginea de ansamblu asupra acestuia. Abordarea creativitatii aplicate (constientizare, rationalizare, descriere etc) este pusa in primul rand in relatie cu ideile, actiuni-le, comportamentele profesionale etc aducand beneficii motivationale printr-un orizont informational si valoric consolidat (evaluat, clarificat), relevant (performante profesionale de varf), validat pragmatic-executiv (produse si servicii de comunicare, piata).

Informații suplimentare

Titlu

Despre creativitate. Ghid teoretic & reflectii in contextul comunicarii profesionale

Preț

45,00

ISBN

978-606-26-2180-3

Format

A5

Pagini

192

LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON