Strategii de marketing pe plan international

22,00 lei

Stoc epuizat

Rezervă Categorii: , Cod: 8693Autor: Mușetescu AdinaData apariție: 09-09-2014 Cuprins Răsfoiește

Descriere

Atunci cand o companie decide sa-și extinda activitatea pe plan internațional, este important sa cunoasca diferențele existente intre piețe, pentru a nu utiliza aceleași strategii de marketing pretudindeni in lume, fapt ce ar duce nu la profit, ci la situații catastrofale. Acest curs dorește sa familiarizeze, in primul rand studenții la programul de Master Marketing și Comunicare in Afaceri, cu diferite concepte, clasificari, studii de caz, legate de tematica strategiilor de marketing, precum și implicațiile acestora asupra companiei.

Strategiile de marketing pe plan international sunt importante deoarece traim intr-o lume globala. Astfel, devine din ce in ce mai actual dictonul lui Socrates „Nu sunt un cetatean al Atenei sau Greciei, ci al intregii lumi”.

Informații suplimentare

Titlu

Strategii de marketing pe plan international

Preț

22,00

ISBN

978-606-26-0126-3

Format

A5

Pagini

175

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Strategii de marketing pe plan international”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON