Rezilienta brandului de tara. Un pariu castigat pentru Romania

55,00 lei

Categorii: , Cod: 14189Autor: Sărăcin Valentin-CosminData apariție: 01-06-2022

Descriere

Reziliența brandului de țara – Un pariu de caștigat pentru Romania iși are radacinile in teza de doctorat Analiza-diagnostic cu privire la oportunitatea redefinirii brandului de țara folosind ca vectori promoționali: delocalizarea, migrația inversa, agricultura ecologica și turismul rural susținuta public la A.S.E. București, evaluata, apreciata și aprobata Magna cum laudae de Senatul A.S.E. și C.N.A.D.T.C.U. Lucrarea evidențiaza o paleta larga de elemente conceptuale, de fenomene și procese economico-sociale de mare actualitate aplicate și folosite inovativ, concomitent și agregat, prin intermediul unei afaceri francizabile, la susținerea imaginii de brand național.

Potrivit dictonului ca un ocean este format din toate picaturile care se varsa in el, am convingerea ca oricare dintre noi care vrea sa realizeze ceva, poate și reușește. Cu condiția sa i se ofere și cateva concepte și instrumente potrivite.

Ca semnal de trezire civica, analiza conceptului de brand este, aici, relatata in stransa legatura cu cel de delocalizare, asocierea fiind determinata de ințelegerea delocalizarii ca nevoie sociala de cautare, pe meleaguri straine, a unor condiții de munca și viața mai bune. Ea este urmata de analiza fenomenului de migrație inversa, consecința sociala, profesionala și familiala cu urmari dramatice și adanci peste generații. Sustinerea agriculturii ecologice și a turismului rural ofera visului romanesc – valorificarea reintoarcerii fortei de munca in Romania, ca alternativa sustenabila. Prin practicarea inovativa a agriculturii ecologice și dezvoltarea turismului rural in forme creative, coroborate cu susținerea consumului de produse autohtone certificate in sistem religios HALAL și KOSHER se pot dezvolta anumite zone care, in momentul de fata, au un grad redus de dezvoltare și prea puține oportunitați sociale. Aici oportunitatea este data, ca o lecție, de folosirea fondurilor nerambursabile europene.

Ca și teza, aceasta carte susține și promoveaza un nou tip de comportament și de formare profesionala doar pentru populatia dornica sa activeze in exploatarea sectoarelor de nisa. Cartea susține și argumenteaza migratia inversa, exemplifica posibilitatile de accesare a programelor cu fonduri europene neramursabile și militeaza pentru inflorirea ofertei de noi locuri de munca pentru cei care decid reintoarcerea in tara. Sustinerea sectoarelor fundamentale prin finanțare europeana nerambursabila gireaza inovația agroturistica bazata pe comercializarea produselor autohtone de tip Premium și poate contribui, prin implicare rezilienta, la crearea de branduri inovative și profitabile și susținerea brandului national.

Informații suplimentare

Titlu

Rezilienta brandului de tara. Un pariu castigat pentru Romania

Preț

55,00

ISBN

978-606-26-1512-3

Format

Academic

Pagini

246

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Rezilienta brandului de tara. Un pariu castigat pentru Romania”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON