Procesul decizional bazat pe performanta, cost si valoare.

24,00 lei

Stoc epuizat

Rezervă Categorii: , Cod: 9552Autor: Zefinescu Carmen VeronicaData apariție: 31-12-2015 Cuprins Răsfoiește

Descriere

Scopul oricarei afaceri este de a oferi avantaje celor implicati in buna desfasurare a ei. Acestea au la baza rezultatele financiare obtinute in urma derularii respectivei afaceri.
Activitatea agentilor economici a fost si este afectata direct, pe de o parte, de necesitatea raportarii permanente la o piata, pe de alta parte, de mentalitatea unor factori decizionali, atat interni cat si externi.

Pentru maximizarea profitului managerii trebuie sa puna un accent deosebit pe principiile de marketing, care, prin viziunea lor strategica intereseaza toate activitatile desfasurate in cadrul unei companii avand in vedere in ultima instanta organizarea si desfasurarea pe baze stiintifice a tuturor activitatilor care contribuie la realizarea in cele mai bune conditii a afacerilor.

Cunoasterea pietei, explicarea si intelegerea fenomenelor generate de catre aceasta, cat si asigurarea posibilitatilor de a actiona profitabil in stransa concordanta cu exigentele acestora, a impus in centrul atentiei intreprinzatorilor ca indispensabila utilizarea programelor de marketing si, ca parte componenta a acestora – indeosebi ca instrument de actiune in relatiile firmei cu ponderi ridicate in cadrul pietei – planul de afaceri.

Pertinenta costurilor este valabila daca este asigurata conditia de fiabilitate a calculatiei acestora – a costurilor produselor, dar si a celor care genereaza performantele asupra carora companiile vor cauta sa le utilizeze ca avantaj competitiv: flexibilitate, termene, servicii.
Informatiile furnizate de contabilitatea manageriala sunt necesare fundamentarii unor decizii cum ar fi: cresterea volumului vanzarilor intr-o zona geografica determinata, continuarea fabricarii unor produse care genereaza pierderi, introducerea fabricarii unui nou produs, evaluarea modului de gestionare a unei companii.

Principalele obiective ale lucrarii le-au constituit:
– evidentierea abordarilor conceptuale referitoare la sistemul decizional – informational al companiilor, prin analiza literaturii de specialitate nationale si internationale;
– transformarile in tipologiile privind costurile si analiza influentelor acestora in cadrul procesului decizional;
– evolutia binomului performanta – valoare in companiile contemporane.

Informații suplimentare

Titlu

Procesul decizional bazat pe performanta, cost si valoare.

Preț

24,00

ISBN

978-606-26-0412-7

Format

Academic

Pagini

156

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Procesul decizional bazat pe performanta, cost si valoare.”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON