Marketing international. Editia a-III-a revizuita si adaugita

40,00 lei

Stoc epuizat

Rezervă Categorii: , Cod: 9491Autor: Chira Robert, Mușetescu Adina, Nicolau I.Data apariție: 01-01-2016 Cuprins Răsfoiește

Descriere

Acest curs se doreste sa reprezinte atat un indrumar pentru tinerii studenti in intelegerea mecanismelor derularii afacerilor pe pietele regionale sau pe piata globala, cat si o sursa de inspiratie si reflectie pentru cei ce analizeaza ori sunt participanti pe aceste piete.

Exista unii practicieni in sfera marketingului pentru care implicarea companiilor in care lucreaza in afara pietei nationale nu inseamna altceva decat aplicarea si pe alte piete a acelorasi strategii, politici si tehnici de marketing utilizate pe piata nationala. Dilema esentiala apare atunci cand vanzarile companiei pe pietele externe nu numai ca nu ating nivelurile scontate dar acestea genereaza chiar mai multe probleme decat profituri. In consecinta, primul demers analitic al marketingului international este cel de a familiariza pe specialistul de marketing cu aceste diferente existente pe plan international nu numai pentru a evita situatiile catastrofale pentru firme, dar si pentru a exploata aceste diferente in scopul maximizarii profiturilor companiei.

Marketingul international este important deoarece traim intr-o lume globala. Astfel, devine din ce in ce mai actual dictonul lui Socrates „Nu sunt un cetatean al Atenei sau Greciei, ci al intregii lumi”.

Informații suplimentare

Titlu

Marketing international. Editia a-III-a revizuita si adaugita

Preț

40,00

ISBN

978-606-26-0509-4

Format

B5

Pagini

304

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Marketing international. Editia a-III-a revizuita si adaugita”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON