Comunicare organizationala. Editia a II-a, revazuta si adaugita

68,00 lei

Descriere

Intr-un mediu din ce in ce mai concurențial, comunicarea organizaționala devine un instrument strategic pentru manageri. Din punct de vedere strategic, managerii manifesta interes pentru alege- rea unor sisteme de pilotare a activitaților care asigura capitalizarea oportunitaților. In acest scop, intervențiile managerilor sunt direcționate spre favorizarea schimbarii.

Referitor la schimbare, noi susținem necesitatea trecerii de la comunicarea asimetrica la comunica- rea simetrica. Viziunea asimetrica trateaza comunicarea drept un instrument care ajuta organizația sa-și atinga scopurile, fara sa modifice in vreun fel acțiunile sau sa caute unele compromisuri. Opus viziunii asimetrice, comunicarea simetrica se transforma intr-un proces in care apar compromisul și negocierea. De aceasta data, managerii rezolva conflictele prin negociere, promoveaza coordonarea și renunța la „razboiul pentru putere”.

Informații suplimentare

Titlu

Comunicare organizationala. Editia a II-a, revazuta si adaugita

Preț

68,00

ISBN

978-606-26-1376-1

Format

Academic

Pagini

420

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Comunicare organizationala. Editia a II-a, revazuta si adaugita”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON