Bazele marketingului. Editie revazuta si adaugita

30,00 lei

Stoc epuizat

Rezervă Categorii: , Cod: 10566Autor: Turkeș Mirela CătălinaData apariție: 01-05-2017 Cuprins Răsfoiește

Descriere

In ultimele decenii, marketingul modern a evoluat foarte mult devenind un concept calauzitor al conducerii firmei,indiferent daca aceasta desfasoara activitati cu caracter lucrativ sau nelucrativ. La acest inceput de mileniu, marketingul, care asigura dirijarea sistematica a firmei orientata spre piata, dobandeste valente specifice noi, de natura a stimula abordarea interdisciplinara a fenomenelor si proceselor pietei.

„Bazele marketingului” se doreste a constitui o lucrare utila pentru profesori si studenti, pentru managerii unitatilor economice si din alte domenii conexe, pentru publicul larg participant la viata economico-sociala a societatii noastre. Am reunit in cadrul acestei lucrari subiecte legate de conceptul de marketing si etapele evolutiei acestui domeniu, de mediul de marketing al firmei, de comportamentul consumatorului individual si organizational, de segmentarea pietei, de pozitionarea si repozitionarea produselor, de deciziile de marketing privind produsele si serviciile, de dezvoltarea de produse noi, de stabilirea preturilor produselor, de organizarea canalelor de distributie a produselor, de mixul promotional precum si aspecte legate de marketingul pe internet.

Lucrarea „Bazele marketingului” prin natura subiectelor abordate are un caracter complex care deriva din interdependenta fenomenelor si aspectelor specifice domeniului marketingului. Avand o structura logica, in concordanta cu problematica abordata lucrarea va contribui la formarea de cunostinte si competente necesare intelegerii corespunzatoare a mecanismului economico-social si a locului marketingului in cadrul acestui mecanism, la furnizarea cunostintelor referitoare la rolul si importanta marketingului in cadrul organizatiilor intr-o varietate de situatii specifice de mediu si la formarea de competente privind aplicarea conceptelor, metodelor, tehnicilor si instrumentelor de marketing. Aparitia lucrarii a fost posibila cu sprijinul substantial al Editurii Pro Universitaria, caruia ii multumim foarte mult. Ne exprimam convingerea ca eventualele sugestii vor contribui la imbunatatirea editiilor viitoare.

Informații suplimentare

Titlu

Bazele marketingului. Editie revazuta si adaugita

Preț

30,00

ISBN

978-606-26-0750-0

Format

A5

Pagini

258

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Bazele marketingului. Editie revazuta si adaugita”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON